Cresterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile le ofera clientilor libertatea de a face shopping oriunde si oricand, iar in primele 6 luni din 2017, romanii au cumparat imbracaminte, incaltaminte si accesorii dupa ora 00:00, pe fashiondays.ro, de 282 de lei (in medie), transmite compania via prwave.ro. In plus, 3 din 4 clienti nocturni (adica 74%) au cumparat de pe dispozitive mobile, iar 4 din 10 comenzi au fost facute de barbati.

andrei-chirila_chief-marketing-officer-fashion-days

„Clientii nostri, aflati mereu in miscare si cu timp tot mai limitat, isi doresc sa poata face cumparaturi de oriunde si oricand: chiar noaptea, cand au mai mult timp liber. La Fashion Days, observam in fiecare an un interes crescut pentru cumparaturi in intervalul 00:00 – 06:00 si ca tot mai multe comenzi sunt plasate de pe smartphone si tableta, clientii profitand de avantajele oferite de aplicatia Fashion Days, precum navigarea rapida, cea mai buna selectie de produse si branduri, optiuni de filtrare utile si imagini de cea mai buna calitate”, spune Andrei Chirila (CMO Fashion Days).

Analizand obiceiurile de cumparare in Romania, Bulgaria si Ungaria (tarile in care activeaza site-ul), Fashion Days transmite urmatoarele observatii:

  • cel mai scump produs cumparat de pe fashiondays.ro a fost un ceas de 13.352 lei (12 mai, ora 02:58)
  • in Bulgaria, cel mai scump produs a fost un ceas cronograf de 3.790 lei
  • in Ungaria, cel mai scump produs nocturn cumparat a fost o rochie Dolce&Gabbana, de 2.312 lei
  • cea mai mare valoare medie a comenzilor plasate in timpul noptii se inregistreaza in Bulgaria – echivalentul a 330 lei
  • clientii din Ungaria se remarca prin utilizarea mai intensa a tabletelor (10%)
  • romanii au cumparat, dupa ora 00:00, pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri si accesorii, genti, haine pentru copii si decoratiuni pentru casa
  • majoritatea acestor comenzi (41,69%) au fost inregistrate in intervalul 00:00 – 01:00
  • cele mai multe achizitii au fost din Bucuresti (43%), Timisoara si Cluj-Napoca
  • 69% dintre achizitii au fost realizate de pe smartphone si 5% de pe tableta, restul reprezentand comenzi plasate de pe desktop
  • ponderea de utilizare a dispozitivelor mobile a fost ridicata si in Bulgaria (68%) si Ungaria (71%)
  • femeile sunt cei mai activi clienti, chiar si noaptea, 39% dintre barbati plasand si ei comenzi nocturne
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)