Facebook produce cel mai bun ROI
Aproape toti expertii in social media marketing din lume mizeaza pe Facebook in strategiile lor menite sa atraga clientii pe retelele de socializare, aflam de pe site-ul emarketer.com. Un sondaj de opinie realizat in luna martie a acestui an, de catre Social Fresh, Firebrand Group si Simply Measured, pe 552 de profesionisti in social media marketing, a scos la iveala faptul ca majoritatea covarsitoare (95,8% dintre ei) crede ca via Facebook se obtine cel mai bun ROI (return on investment), adica rata de recuperare a investitiei, care arata daca aceasta a adus profit ori ba. Pe locurile urmatoare in clasamentul cu pricina s-au plasat: Twitter (cu 63,5%), Instagram (40,1%), LinkedIn (37,7%) si Pinterest (cu 10,4%).
Gigantul Facebook este in continua crestere, mai scrie site-ul amintit, insumand in anul in curs 1,43 de miliarde de utilizatori (persoane care intra pe contul lor cel putin o data pe luna, pe orice dispozitiv) in intreaga lume. Cifrele pentru anii urmatori sunt in crestere si sunt estimate la: 1,56 de miliarde de utilizatori in 2017, 1,67 – in 2018, 1,78 – in 2019 si 1,87 – in 2020. Tot eMarketer mai estimeaza ca 82% dintre veniturile din reclame digitale ale Facebook, in SUA, vor proveni din mobile.
Leave a reply