Fabrooms GmbH isi gaseste locul in industria mobilei, online
Industria mobilei este considerata ca fiind o piata teribil de aglomerata in mai toate regiunile lumii. Starea subreda a economiei atat in America de Nord cat si in Europa a cauzat si o scadere in productia de mobilier in Europa de Vest care a atins cote cu mult inferioare volumului inregistrat inainte de recesiunea din 2008.
Cu toate acestea, Europa de Vest ramane un jucator cheie in industria mobilei la nivel international. Opt dintre zece cele mai bine cotate tari din lume in ceea ce priveste PNB-ul per capita sunt situate aici iar consumul de mobila per capita este mai mare decat media intregii lumi in tarile Europei de Vest, conform unui studiu realizat de Global Information in 2012.
Cautand sa se adapteze la noile realitati economice, unii producatori se concentreaza asupra unor nise specifice din sectorul mobilei cum ar fi fabricarea de piese ecologice, mobilier de inalta calitate sau cu design contemporan. Leslie Carothers, un specialist marketing preocupat de industria mobilei spune ca „oamenii acum se orienteaza sa cumpere piese de calitate si sunt mult mai educati in ceea ce priveste alegerile lor finale. Impactul pretului nu mai are aceeasi importanta pe care a avut-o odata din cauza ca acesti consumatori nu se grabesc in luarea deciziilor ci dimpotriva se gandesc bine la nevoile lor si implicatiile finale ale achizitiei.”
Fabrooms GmbH, o companie cu sediul in Germania, se ocupa de comercializarea pieselor de mobilier si cauta sa atraga cumparatori in mediul online. Fondata in 2012 de Jurgen si Christiane Klanert, site-ul selecteaza si colationeaza piese si accesorii vandute de diversi furnizori ceea ce permite consumatorilor sa gaseasca tot ce doresc intr-un singur loc.
„De fapt am pornit compania pentru a umple un gol pe care l-am simtit chiar noi”, spune Jurgen Klanert, care isi promoveaza afacerea pe platforme media precum Facebook sau Twitter. „Ne-am renovat casa si aveam nevoie de mobilier. Cum suntem si parinti si incercam sa stam mai mult timp cu copiii nostri, am decis sa ne facem cumparaturile online mai bine decat sa ne pierdem zilele de sambata in magazinele de decoratiiuni interioare. Problema cu care ne-am confruntat era ca multe dintre aceste magazine adoptasera un singur stil. De aceea noi oferim flexibilitate iar produsele noastre vin dintr-o varietate larga de magazine.”
Accesand site-ul companiei, clientii pot alege dintr-o multime de stiluri de mobilier. In plus, site-ul ofera un tool unic cu ajutorul caruia cumparatorii pot trage (drag-and-drop) mai multe piese de mobilier intr-un spatiu alb pentru a vedea cum va arata schema lor de design la final. Klanert spera ca aceste preview-uri vor creste nivelul de satisfactie al clientilor, respectiv vor reduce volumul retururilor si indoielile clientilor in acelasi timp.
In ziua de azi cumparatorii din mediul online si din cel mobil sunt mai sofisticati si au asteptari mai mari de la retailerii de pe Internet. Muti dintre acestia cauta deal-urile cele mai bune, mai ales din cauza ca Internetul le permite sa caute preturile cele mai accesibile mult mai rapid si mai usor.
„In cadrul magazinului nostru este usor sa potrivesti nuante si stiluri, sa schimbi dimensiuni, sa incerci anumite linii etc. fara sa parasesti platforma”, adauga Klanert. „Mai mult, poti sa-ti impartasesti ideile de design cu partenerul/a si astfel sa ajungeti la un numitor comun cu usurinta in ceea ce priveste decorarea casei – si in timp real.”
Fabrooms se mandreste cu faptul ca vinde mobila pentru orice tip de cumparator; de la piese exclusiviste la mobilier comun.
„Comercializam piese care sunt actualmente in trend, si pot fi ieftine sau scumpe”, mai spune fondatorul site-ului. „Incercam sa avem piese originale dar si variantele lor mai accesibile…Pozitia noastra la ora actuala pe piata este undeva la mijloc catre varful segmentului – aceasta pozitie se pare ca ne si prieste in ceea ce priveste volumul vanzarilor”.
Sursa: http://www.digitaljournal.com/article/355508
Autor: Marvin Dumon
Leave a reply