evoMAG.ro tinteste o crestere de 20% a vanzarilor corporate, in 2022
Retailerul online evoMAG.ro anunta (intr-un comunicat de presa) ca tinteste, pentru anul acesta, o crestere cu pana la 20% a vanzarilor pe segmentul corporate si investeste in servicii dedicate si personalizate, menite sa raspunda nevoilor companiilor, in materie de tehnologie, echipamente, servicii, si acces la finantare.
In 2021, vanzarile catre segmentul de business au atins 15% din vanzarile totale, pe fondul interesului mai mare din partea companiilor de a investi in solutii tehnologice mai complexe, dar si a unei oferte tot mai diversificate din partea evoMAG. Valoarea medie a unei comenzi plasate de companii a urcat la 2.500 de lei, de doua ori si jumatate mai mult fata de acum 5 ani, de exemplu.
„Estimam un avans de cel putin 10% a valorii medii a comenzilor pe segmentul corporate, datorita cresterii nivelului de accesibilitate la produse premium si la tehnologie de ultima generatie. Majorarea vanzarilor pe segmentul corporate este unul dintre obiectivele din planul de actiune general de anul acesta. Prin urmare, focusul pentru acest an este consolidarea echipei de profesionisti cu experienta, in masura sa acorde consiliere si suport clientilor, de segmentul corporate ocupandu-se o divizie special creata, cu traditie in companie”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro).
EvoMAG Corporate este departamentul special axat pe cerintele si particularitatile afacerilor din Romania care au nevoie de servicii IT de calitate, de configurarea infrastructurii IT, de servere si solutii de retelistica, echipamente hardware si software pentru videoconferinte, precum si alte solutii de lucru. In 2021, cele mai cumparate produse de catre companii au fost laptopurile, telefoanele mobile si tabletele si, cu precadere, tot ce poate asigura o infrastructura care are ca principala trasatura mobilitatea si sustinerea unui sistem de lucru hibrid sau de la distanta. Cat priveste comportamentul de consum, companiile vizeaza produse premium si intotdeauna de ultima generatie si plaseaza comenzi cu recurenta, care contin (in medie) 5 produse.
Compania evoMAG ofera companiilor o serie de beneficii, precum termen de plata si limita de credit, oferte dedicate, consultanta, servicii de finantare, solutii personalizate pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate in solutionarea situatiilor de service, livrare gratuita indiferent de valoarea comenzii, atat in Bucuresti, cat si in tara, garantie extinsa pentru produsele achizitionate, inlocuirea produselor defecte pe perioada reparatiei acestora etc.
Compania va acorda anul acesta o atentie sporita si zonei de achizitii publice, prin platforma publica online (SICAP). Astfel, evoMAG.ro pune la dispozitia clientilor urmatoarele servicii:
- plata OP, la termen, prin trezorerie sau banca
- termen de plata: maximum 30 de zile de la emiterea facturii fiscale
- transport gratuit pentru comenzile ce depasesc 399 de lei
- in cazul comenzilor care nu depasesc pragul de livrare gratuita, taxa de curierat se poate adauga in pretul produsului (la cerere)
- raspuns in cel mult 24 de ore
- prioritate in solutionarea situatiilor de service
- livrari cu flota proprie
Leave a reply