Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

EvoMAG.ro se extinde in Grecia si anunta de 2 ori mai multe vanzari transfrontaliere, in 2023

Retailerul online evoMAG.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca a inregistrat o dublare a vanzarilor in afara tarii, in 2023. Ponderea acestui segment a urcat la aproximativ 10% din vanzarile totale. Si, pentru ca evoMAG estimeaza ca ritmul de crestere se va mentine si anul acesta, va directiona o parte importanta din investitii catre cresterea segmentului international, planuind o extindere in Grecia. In prezent, evoMAG comercializeaza produse in Ungaria si Germania, prin marketplace si pe alte canale de vanzari.

„Vom intra in a doua jumatate a anului si in Grecia si vom analiza si alte piete internationale pentru a le identifica pe cele cu cea mai mare cerere pentru produsele noastre. Am decis sa vindem in Grecia, atat direct, cat si prin diverse canale, datorita convenientei logistice. Apropierea geografica si faptul ca piata de comert online este inca nedezvoltata ofera oportunitati semnificative pentru expertiza noastra, iar analizele noastre arata ca suntem competitivi pe aceasta piata. Mai mult, avem in vedere ca, in urmatorii 1-2 ani sa ne extindem si in Germania, Polonia si Franta prin diferite canale de vanzari”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG).

Extinderea internationala vizeaza diversificarea portofoliului, noi parteneriate logistice (pentru livrari rapide si sigure) si elaborarea de politici clare si favorabile de retur si garantie (pentru a castiga increderea consumatorilor internationali).

Cat priveste numarul de produse disponibile la nivel international, obiectivul evoMAG de anul acesta vizeaza o crestere de peste 50%, la aproximativ 30.000 de produse. Cresterea va avea loc gradual, fiind adaugate in fiecare luna produse de interes, din cele mai cautate categorii. Preferintele variaza de la piata la piata, insa cele mai comercializate produse de evoMAG in afara tarii sunt smartphone-urile, electrocasnicele mici si mari, produsele de ingrijire personala si televizoarele.

Leave a reply