Evomag.ro aniverseaza 20 ani si investeste 100.000 € in logistica
Retailerul evomag.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca aniverseaza 20 ani de prezenta pe piata de e-commerce din Romania si marcheaza momentul printr-o investitie in infrastructura logistica. Pana la jumatatea anului, aproape 100.000 € vor fi investiti in optimizarea proceselor de depozitare, picking si livrare, prin implementarea uneia dintre cele mai bune solutii de tip WMS (Warehouse Management System) de pe piata. Obiectivul este cresterea eficientei logistice cu 25% in urmatoarele 3 luni, un demers care pregateste terenul pentru o transformare mai ampla, programata pentru primul trimestru din 2026.
„Am invatat in acesti 20 de ani ca nu poti construi solid fara disciplina, asumare si capacitate reala de adaptare. Responsabilitatea nu este un exercitiu ocazional – este un angajament cotidian. In business, ca si in viata publica, avem nevoie de decizii asumate, de oameni care inteleg ca progresul real nu vine nici repede, nici usor. Nu ne-am dat optiunea de a merge pe drumul usor. Aceasta disciplina de a construi, chiar si cand nu exista certitudini, e ceea ce ne-a tinut relevanti”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evomag).
Pentru a marca 20 de ani de activitate, in perioada 12-25 mai, evomag.ro organizeaza o campanie de reduceri: „Sold Fest – Festivalul Reducerilor Aniversare”. Aceasta include categorii de produse cu cerere ridicata in aceasta perioada: de la electronice si electrocasnice, pana la gadgeturi si accesorii. Peste 10.000 de produse vor ave apreturi mai mici cu pana la 50%.
Fondat in 2005, website-ul evomag.ro a devenit un reper in comertul electronic din Romania, extinzandu-si constant activitatea – atat prin diversificarea portofoliului de produse, cat si prin prezenta activa pe marketplace-uri locale si internationale. Compania este in prezent listata pe platforme precum eMAG, Glovo, Bringo, Tazz, Decathlon si Trendyol, iar in 2025 isi consolideaza prezenta externa prin listarea pe Skroutz (Grecia).
Platforma a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de circa 50 de milioane € si estimeaza pentru 2025 o crestere de pana la 20%. Segmentul corporate a generat anul trecut vanzari de 7,5 milioane €, iar pentru anul in curs, compania estimeaza ca vanzarile catre companii si institutii publice isi vor continua trendul ascendent.
Leave a reply