Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Esteto.ro: pandemia a crescut apetitul romanilor pentru produse sanatoase

In prezent, 10% din comenzile plasate pe Esteto.ro includ produse naturiste, organice si suplimente alimentare, transmite magazinul online pentru femei, intr-un comunicat de presa. Pe fondul pandemiei COVID-19, alimentatia sanatoasa, produsele ecologice, remediile naturiste si un mod de viata mai precaut au determinat o crestere a vanzarilor de produse naturiste si suplimente alimentare.

„In perioada de lockdown, vanzarile de produse naturiste si suplimente alimentare au crescut exponential in online, pe fondul restrictiilor impuse in magazinele fizice unde acestea sunt comercializate in mod traditional – magazine de tip plafar, farmacii, etc. Cu o experienta de achizitie seamless in e-commerce, in acea perioada, multi dintre clienti au continuat sa cumpere din magazinele online si dupa ce comertul traditional a fost redeschis, astfel ca piata de produse naturiste online a intrat pe un trend ascendent care va accelera in perioada urmatoare, odata cu adoptia curentului «alimentatia ca medicament» in randul romanilor”, transmite Octavian Jomir (foto, CEO Esteto.ro).

Anul trecut, categoria de produse naturiste si suplimente alimentare listate pe Esteto.ro (care are prezenta regionala in Romania, Ungaria si Bulgaria) a crescut cu 1.800%, iar tendinta de crestere se mentine si in 2021. Vanzarile din categorie sunt sustinute atat de schimbarea obiceiurilor de consum ale clientilor, cat si de oferta actualizata constant in site. Categoria de produse naturiste si suplimente alimentare, lansata in 2019, listeaza deja 12.000 de produse vandute de Esteto.ro si de partenerii din marketplace, respectand normele impuse in depozitarea si comercializarea produselor naturiste – fiind necesare un nivel controlat de temperatura si umiditate si o autorizatie speciala, eliberata de ANSVSA.

„Observam o tendinta in randul unei anumite categorii de clienti, precum reprezentantii generatiilor Mileniara si Z care, influentati de contextul sanitar actual, au devenit mai constienti si sunt preocupati de impactul asupra organismului propriu si a mediului pe care il genereaza prin rutinele lor zilnice”, mai spune Octavian Jomir.

Atunci cand achizitioneaza produse naturiste, romanii se bazeaza, in principal, pe recomandarile facute de specialisti, pentru a-si rezolva anumite probleme. Astfel, un sfert dintre femeile din Romania aleg produsele in functie de recomandarile primite de la dermatologi, nutritionisti, cosmeticieni, potrivit unui sondaj Esteto.ro (realizat la finalul lunii mai, pe un esantion de 4.995 de respondenti, dintre care 98% femei). Totodata, membrii familiei sau prietenii au un cuvant de spus in legatura cu produsele achizitionate in 16% din cazuri, iar recomandarile venite din social media conteaza pentru 14% dintre romance.

Leave a reply