Este necesar bon fiscal sau chitanta pt livrarea prin curier?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Societatea desfasoara comert prin intermediul unui magazin online si vinde produse catre persoane fizice (comert cu amanuntul) si juridice (comert en-gros).

Ce documente de incasare trebuie sa foloseasca daca livreaza produse catre o firma cu incasarea ramburs prin curier astfel:
1.Ramburs cash.
2.Ramburs in cont colector.

Deschis 0
Chestiuni legale Contabilitate & Gestiune Sly 4 ani 3 raspuns 2143 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Cele ramburs se incaseaza prin decont. Cele prin ramburs cash se incaseaza prin chitanta cuponul de la firma de curierat.
    In comert online bonul nu are utilizare, decat pentru cei care ridica personal.
    Pentru firmele care ridica personal o sa emiteti chitanta.

  2. Emiti factura fiscala pentru marfa vanduta. Curierul incaseaza banii si emite chitanta pe banii incasati. Periodic, rambursurile iti sunt aduse cash sau in cont colector pe baza unor borderouri unde sunt trecuti nominal clientii tai. Borderourile de incasare si facturile emise sunt ceea ce ai nevoie.

Lasă un răspuns