Este necesar bon fiscal sau chitanta pt livrarea prin curier?

Intrebare

Societatea desfasoara comert prin intermediul unui magazin online si vinde produse catre persoane fizice (comert cu amanuntul) si juridice (comert en-gros).

Ce documente de incasare trebuie sa foloseasca daca livreaza produse catre o firma cu incasarea ramburs prin curier astfel:
1.Ramburs cash.
2.Ramburs in cont colector.

Topic deschis 0
Chestiuni legale Contabilitate & Gestiune Sly 3 ani 3 raspunsuri 703 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Cele ramburs se incaseaza prin decont. Cele prin ramburs cash se incaseaza prin chitanta cuponul de la firma de curierat.
    In comert online bonul nu are utilizare, decat pentru cei care ridica personal.
    Pentru firmele care ridica personal o sa emiteti chitanta.

  2. Emiti factura fiscala pentru marfa vanduta. Curierul incaseaza banii si emite chitanta pe banii incasati. Periodic, rambursurile iti sunt aduse cash sau in cont colector pe baza unor borderouri unde sunt trecuti nominal clientii tai. Borderourile de incasare si facturile emise sunt ceea ce ai nevoie.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.