eMAG, 2018: o crestere de 52% YoY si +68% mai multe produse vandute de selleri
2018 a fost un an cu cife bune pentru eMAG, a anunat compania la cea de-a treia editie a Sellers’ Day, care a reunit recent peste 2.000 de vanzatori de pe marketplace, la Sala Palatului. Nocash.info.ro si businesscover.ro informeaza ca la eveniment eMAG a premiat cei mai performanti parteneri, a lansat platforma de training eMAG Academy (100 de tutoriale video, 130 de articole despre functionarea marketplace-ului, intrebari si raspunsuri menite sa ajute vanzatorii) si a pus accent pe extinderea transfrontaliera a vanzatorilor romani (prin integrarea in platformele marketplace din Bulgaria, Polonia si Ungaria). Partenerii eMAG au avut sesiuni de training, prezentaandu-li-se instrumentele prin care pot incepe sa-si exporte usor produsele.
In cifre, 2018 a insemnat pentru cea mai mare platforma marketplace din tara:
- 350 – numarul vanzatorilor din marketplace (s-a triplat in 3 ani)
- 50% dintre produsele vandute pe eMAG.ro vin din marketplace
- peste 700 selleri inregistrati lunar
- 000 de vanzatori au facut comert transfrontalier (in Ungaria, Bulgaria si Polonia), livrand peste 200.000 de comenzi (dublu fata de anul precedent)
- clientii eMAG au cumparat 9 milioane de produse din oferta sellerilor (+68% YoY)
- 650 dintre companiile inscrise pe platforma au fost start-up-uri
Leave a reply