Dilema: migrare magazin existent sau un magazin nou pe gomag ? Domeniul: on line cosmetice profesionale. Ce recomandati

Raporteaza
Intrebare

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza

Buna ziua,

Introducere: magazin on line cu produse cosmetice profesionale ruleaza in prezent pe woo commerce, gazduit pe server-ul Digital Ocean ( www.moly.ro), produse listate pe marketplace emag si allshops .

Din mai multe considernte, inclusiv asigurare suport am decis pentru platforma gomag.

In acest context, nu stiu daca sa migrez cu moly.ro pe gomag sau sa procedez la crearea unui magazin nou(alt domeniu), dar care sa vanda aceleasi produse, plus altele noi. De la 1 martie vor fi brand-uri noi dar tot din zona cosmeticelor profesionale.

Intrebare(dilema):

Migrare moly.ro pe gomag sau un domeniu nou pe gomag, cu aceeeasi gama de produse? Va rog sa si motivati opinia 🙂

Multumesc frumos!

Zi faina sa aveti!

Topic deschis 0
Organizare magazin online Cornelia 1 lună 9 raspunsuri 311 vizualizari Entry 0

Raspunsuri ( 9 )

  1. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Salutare Cornelia.
    Parerea mea este ca ar fi bine sa migrezi din urmatoarele motive:

    1. domeniul tau actual are deja o autoritate – 18 mai exact – nu e mult dar nu e nici deloc – deci un numar de backlinkuri pe care e pacat sa le pierzi (lucru care te ajuta la SEO);
    2. elimini riscul sa iti duci actualii clienti in confuzie;
    3. numele domeniului este unul fain- te prinde – si chiar nu merita sa il schimbi

    Daca vrei sa migrezi pe GoMAG e foarte bine, da-le un mail la contact@gomag.ro si cere o oferta pentru migrare.

    Multa bafta!

  2. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Dacă e vorba de fix aceeași gamă de produse atunci nu schimba brandul.

    Daca schimbi gama de produse, sa zicem pe un brand high end, pe altul low end, atunci te poți gândi la 2 site-uri, si poate nici atunci.

    Două site-uri, două branduri inseamna 2 poziționări, 2 strategii de marketing, 2 echipe uneori dar mai ales 2 bugete.

  3. Sorin Frumuseanu

    Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    90% migrare, chit ca prin 2010 parea sa fie site de jocuri online. https://web.archive.org/web/20101011120128/http://www.moly.ro/
    Asta presupune ca inainte de migrare sa faci curatenie in actualul magazin, ca sa nu trimiti si in noua versiune paginile care nu sunt ok (vezi 404, erori webmastere…).

    • Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

      Raporteaza
      Anuleaza

      Acest domeniu l-am luat de la un prieten la timpul respectiv pentru ca mi-a placut moly 🙂 chiar daca a fost destinat initial jocurilor pentru copii.
      Merci pentru informatie, stiam ca a “curatat’ el tot.

      • Sorin Frumuseanu

        Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

        Raporteaza
        Anuleaza

        Partea cu curatatul e discutabila. Practic firma de seo sau persoana din firma care se ocupa de seo ar trebui sa raporteze ce curatenie s-a facut si cand, vorbind acum de turele de disavow din google si bing, corectii anchor pe unde mai permite, inclusiv traficul actual venit pe expresiile legate de jocuri.
        Concluzionand, oamenii de seo pot stabili mai exact, in functie de datele la care au acces, ce cale trebuie urmata.

  4. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Salut,

    Daca ai investit in campanii de marketing si clientii deja cauta pe Google dupa numele domeniului sau ai trafic direct pe domeniul moly.ro, e bine sa-l pastrezi, mai ales daca ai apucat sa investesti in link building.

    Daca nu ai investit in campanii de marketing si seo, poti sa schimbi cu usurinta numele domeniului.

    Cand migrezi pe alta platforma sa ai grija sa redirectionezi absolut toate link-urile catre structura cea noua sau poate o poti crea la fel si nu mai e nevoie de redirect.

    Succes!

  5. Razvan T

    Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Buna,

    Atata timp cat pastrezi gama de produse nu are sens “deschizi un magazin nou”… mergi pe migrare, iti pastrezi clientii existenti, nu trebuie sa refaci campaniile de publicitate pentru un alt domeniu… etc.
    Prin migrare, iti vei pastra/transfera si datele/istoricul clientilor, lucru foarte util in strategiile viitoare.

    + ce au spus deja Marian si Liviu

  6. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Salutare, Cornelia,
    Si eu am fost intr-un continuu research cu privire la migrarea de pe opencart in cazul meu, pe o platforma inchiriata si am decis sa nu migrez din urmatoarele considerente: In conditiile in care de multe ori vedem multe defecte si imbunatatiri ce se pot face la magazinul nostru online si suntem perfectionisti, de multe sunt doar aspecte care nu influenteaza atat de mult vanzarile si/sau valoarea brand-ului. Desigur, in functie de marimea business-ului, unele modificari se justifica, altele nu. Astfel, am pus in balanta costul modificarilor facute de un programator (modificari cu adevarat necesare – de functionalitate, usability) si costul cu o platforma de tip SaaS timp de 3 – 4 ani + costul de migrare + costuri de mentenanta (toate modificarile,, chiar si pe o platforma inchiriata, costa). Ia in considerare ca pentru functionalitati mai complexe, un cost lunar pentru o platforma SaaS trece de 300 – 400 lei. Concluzia a fost ca, la fel ca in situatia ta in care ai un website foarte bun, care vinde si nu arata ca un site din `99, e mai mult decat de ajuns, deoarece costurile cu intretinerea lui sunt minime si ar trebui sa redirectionezi bugetul mai mult catre marketing. Din momentul in care vei ajunge sa ai volume mari, vor exista si alte nevoi, pentru care vei avea finante sa faci un website custom. Parerea mea este ca platformele de tip SaaS sunt foarte bune pentru un MVP deoarece ai costuri reduse la pachetele basic si poti intra pe piata cu un site profi, fara mari batai de cap si fara multe cunostinte. Desigur, daca ai pornit pe un SaaS, iti este mai greu sa te dezlipeste de ei, si probabil vei continua cu ei pe pachete mai mari si afacerea va creste tot asa, dupa care iti va fi greu sa te muti pe o platforma opensource. Sper ca ti-a fost de ajutor!

  7. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    De ce sa schimbi ceva ce functioneaza? Ai o viteza de incarcare a siteului uimitoare, ai un design ok, ai pop-up, ai upsell in checkout si probabil multe altele pe care nu le-am observat la o scanare rapida a acestuia. Nu gasesti aceste functionalitati la nicio varianta basic de SAAS. Banii pe care ii vei da pe dezvoltari la saas, ii poti da celor care se ocupa chiar fff bine de siteul tau.

Raspunde la aceasta intrebare