Digital Kitchen (primul furnizor de servicii e-commerce 360 din Romania) intra in parteneriat cu VTEX
Digital Kitchen (primul furnizor de servicii de management de proiect pentru digital & e-commerce din Romania) anunta, intr-un comunicat de presa, ca intra intr-un parteneriat cu VTEX, una dintre cele mai mari platforme de comert electronic la nivel mondial (cu birou si in Romania). Parteneriatul va oferi magazinelor online oportunitatea sa beneficieze de sprijin in ceea ce priveste migrarea catre o platforma de top si, indirect, va sustine extinderea VTEX la nivel local si regional.
Primul proiect de colaborare intre VTEX si Digital Kitchen a fost lansarea (in noiembrie 2020) magazinului online Distinctive.ro, prin care Peeraj Group (cel mai important grup de francize de moda de pe piata locala si distribuitor al unor brand-uri precum Skechers, Armani, Swarovski, Geox) a intrat in domeniul vanzarilor online. Digital Kitchen are in portofoliu 10 clienti, in special retaileri de moda si IT&C, iar pentru 2021 tinteste dublarea numarului acestora si educarea pietei, prin consolidarea conceptului de project management as a service, pe piata e-commerce.
Digital Kitchen este o companie specializata in zona de implementare, migrare si operatiuni end-to-end pentru business-urile de comert electronic. Compania ofera servicii de project management specifice pietei e-commerce, pornind de la implementarea de la zero a unui business, pana la optimizarea operatiunilor existente. Digital Kitchen coordoneaza toate operatiunile necesare, printre care: migrare de platforma, definire fluxuri operationale si logistice, implementare de servicii de la furnizori (design, PR, social media, SEO, curierat), strategie si executie marketing, coordonare, recrutarea si reorganizarea echipelor cu experienta in domeniul digital si management operational, pana cand business-ul devine autonom.
Businessul a fost lansat in 2018 de catre Alina Cazacu, manager cu peste 15 ani de experienta in domeniul digital. De-a lungul anilor, Digital Kitchen a coordonat lansarea si managementul operatiunilor a peste 10 platforme, in companii precum Telekom Romania, Deutsche Telekom, Pro TV sau Elefant.ro. „De multe ori, companiile amana foarte mult un proiect sau renunta la el din cauza resurselor disponibile. Fie este vorba de foarte multe proiecte in dezvoltare, fie le lipsesc expertiza necesara si resursele dedicate pentru proiectele din sfera digitala. Cand vorbim de e-commerce, activitati online, vorbim de viteza, de adaptabilitate si de schimbare continua pentru a ramane relevant. Aceste blocaje pot fi usor prevenite printr-un outsourcing complet si coerent. Ajutam clientul sa isi inteleaga mai bine business-ul, oportunitatile, dar – mai ales – il ajutam sa implementeze si sa lanseze proiecte online, fara a bloca resursele operationale/recruta resurse aditionale pentru astfel de proiecte. Tranzitia de la proiect la business operational o facem impreuna, astfel incat echipele operationale sa fie independente si autonome in momentul in care proiectul este livrat in totalitate”, explica Alina Cazacu (foto, Fondator Digital Kitchen).
Parteneriatul dintre cele doua companii vine intr-un moment in care VTEX are planuri mari de investitii in Romania si in regiune. Biroul de la Bucuresti coordoneaza dezvoltarea companiei in Europa Centrala si de Est, in tari precum Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Grecia si Austria.
„Parteneriatul (…) ne ajuta sa implementam cea mai buna solutie in functie de nevoile clientului. Serviciile de project management oferite de Digital Kitcken sunt noi pentru piata romaneasca de comert electronic, insa extrem de utile clientilor si intalnite in pietele mult mai mature. Este vorba de un segment nou, dar care se va extinde rapid in Romania si ne bucuram sa-l dezvoltam alaturi de Digital Kitchen. Ajutand clientii sa-si migreze business-urile pe platforma VTEX intr-un mod agregat si optimizat, acestia pot deveni mai competitivi, isi pot imbunatati fluxul de operatiuni, isi pot creste autoritatea in e-commerce si, nu in ultimul rand, isi pot creste rata de conversie si reduce cheltuielile operationale”, completeaza Cristi Movila (foto, Growth Leader, Eastern Europe, VTEX Romania).
Leave a reply