Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Biomania.ro: cresteri de 15% pe segmentul de produse bio, in martie-octombrie 2020

Magazinul online Biomania.ro transmite, intr-un comunicat de presa, ca pandemia COVID-19 a crescut apetenta clientilor pentru un stil de viata sanatos, lucru care s-a reflectat direct in evolutia pietei de produse bio de larg consum. In perioada martie-octombrie 2020, magazinul e-commerce Biomania.ro a inregistrat cresteri de 15% YoY, iar lunile martie si aprilie au venit la pachet cu cel mai mare interes pentru produsele bio. „Rezultatele au fost accelerate in perioada de primavara, care a coincis cu etapa incipienta a pandemiei, si in perioada de toamna, odata cu apropierea postului Craciunului, cat si pe parcursul acestuia”, explica Nicoleta Micu (foto, Fondator Biomania.ro).

Ce alte schimbari a adus pandemia, in comportamentul consumatorilor si obiceiurile lor de cumparare:

  • cresterea interesului pentru produsele bio a fost un fenomen sustinut pe tot parcursul anului, iar vedetele au fost bauturile vegetale, alimentele bio de baza (de exemplu, faina, pastele fara gluten sau pentru copii) si dulciurile
  • postul Craciunului a adus cresteri de 10% YoY – perioadele de post sunt momentele din an in care interesul pentru produsele vegetale creste rapid, iar pentru categoriile de public care sunt in cautarea unor alimente sanatoase, oferta de produse bio de post este la mare cautare
  • mai multi consumatori pe site, care au fost mai activi si mai implicati – in aceasta perioada, tot mai multi consumatori au facut trecerea catre e-commerce, iar pentru Biomania acest lucru s-a tradus prin cresterea bazei de clienti, in 2020; odata cu aceasta crestere, s-a observat si o extindere a zonei demografice de cumparatori, catre zona rurala sau orase mai mici; acestia au avut un interes crescut pentru actiunile promotionale si au „vanat” anumite categorii de produse (cum ar fi drojdia, pentru care stocurile se epuizau in 30 de minute de la aparitia pe site)
  • o alta schimbare importanta de comportament clientelar a fost realizarea platilor cu cardul in proportie de 90%

Rezultatele bune din anul 2020 inclina balanta spre continuarea trend-ului ascendent si in 2021, obiectivul Biomania.ro fiind o crestere de 15%-17% YoY. „Anul acesta vrem sa venim si mai mult in sprijinul clientilor cu produse care sa ii ajute sa aiba o alimentatie sanatoasa si ne vom concentra foarte mult atentia asupra ofertei destinate clientilor cu nevoi alimentare personalizate (fara gluten, fara zahar, fara drojdie, produse vegane)”, concluzioneaza Nicoleta Micu.

Leave a reply