Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Agentia White Image: CA de 1,5 milioane €, in 2020

Agentia White Image prezinta, intr-un comunicat de presa, bilantul pentru 2020 si trece in revista principalele tendinte care se vor mentine si anul acesta in mediul online. Anul trecut, compania a ajuns la o cifra de afaceri de 1,5 milioane €.

O schimbare considerabila remarcata de agentie in anul precedent a fost cresterea comunicarii prin SMS in zona de retail, impreuna cu o dezvoltare a zonelor de creatie, strategie si implementare, pentru mesajele transmise si a campaniilor derulate. In 2020, digitalizarea si axarea pe componenta online au cunoscut cea mai mare dezvoltare. Nevoia multor companii de a migra catre online (folosit drept canal de vanzare, de sprijin si de interactiune cu clientii) a dus la o crestere a interesului pentru securitatea datelor companiei si consumatorilor.

In ceea ce priveste perioadele aglomerate, s-au remarcat lunile martie-mai (perioada starii de urgenta, impusa de pandemia COVID-19) si ultimele trei luni din an. Octombrie, noiembrie si decembrie au cunoscut o crestere a volumelor, dar – dat fiind contextul si dezvoltarea comertului online – diferentele nu au mai fost atat de mari ca in anii precedenti, nici in vanzari, nici in numarul de campanii lunare.

„Atentia marita fata de online a facut ca in 2020 rezultatele generate de e-mail marketing sa creasca considerabil in comparatie cu anii anteriori, efecte resimtite incepand cu luna martie, atat in ceea ce priveste ratatele de deschidere a e-mail-urilor, cat si ratele de click. Aceste cresteri au atins 70% si s-au reflectat, desigur, si in ratele de conversie”, transmite Andrei Georgescu (foto, Fondator White Image).

Pentru 2021, White Image vizeaza consolidarea serviciilor pe care le ofera: abordarea creativa, directia de actiune si componenta de implementare. In cazul comunicarii prin e-mail si SMS, rezultatele foarte bune sunt generate in urma unei abordari strategice. Aceasta cuprinde segmentarea audientei, identificarea celor mai relevante criterii de segmentare, dezvoltarea celei mai relevante abordari pentru fiecare segment si gandirea unor mesaje cat mai creative. Pentru anul acesta, agentia vizeaza integrarea eficienta a altor canale de comunicare directa in ecuatia comunicarii.

„Acum, la inceput de 2021, putem spune ca anul acesta a inceput in forta cu multe nevoi de redefinire a multor mesaje automate, dar si a multor abordari de procese de business care sa puna clientul final in centrul atentiei. Mail-ul a devenit canalul principal de comunicare in numeroase domenii, in special cel financiar. Totodata, pentru toate domeniile, o comunicare clara in momentele cheie poate reduce mult cheltuielile de call-center, de suport, de retur, in cazul magazinelor online si nu numai. Nu in ultimul rand, vedem favorizate comunicarile empatice, in care clientul este pe primul plan, nu produsul in sine. Miza comunicarii a inceput sa schimbe de la mesajul: «Cumpara acum» catre un mesaj mai orientat catre contextul in care se afla fiecare client”, a incheiat Andrei Georgescu.

Leave a reply