Dezavantaje trimitere descriere prin feed la colaboratori?

Intrebare

Buna ziua
Reprezint un magazin online care comercializeaza produse Home- Deco fiind in acelasi timp si importator la aceste produse. Care este procedura sanatoasa dpdv SEO pentru colaborarea cu alte magazine online in sistem dropshipping in ceea ce priveste furnizarea informatiilor solicitate despre produse.

Acele magazine se asteapta sa incarce produsele prin feed de produse si se asteapta sa le furnizez descrierile mele de produse . Este o practica sanatoasa sa fie furnizate aceste descrieri de produse prin feedul de produse? Exista bune -practici in aceasta privinta? Multumesc anticipat.

Topic deschis 0
Contractele cu furnizorii Simona 2 ani 3 raspunsuri 26 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. In mod normal, daca inca nu esti pozitionata bine pe google, ar trebui sa le dai descrieri cat mai “sarace”.
    Daca esti deja bine pozitionata si magazinul are cativa ani de vechime, gandindu-ma la edotec.ro, copierea descrierilor nu afecteaza prea mult.
    Altfel se pune problema atunci cand discutam de descrieri categorii, subcategorii si filtre.
    Ele chiar nu ar trebui sa fie exportate, mai ales ca sunt ceva costuri cu conceperea si optimizarea lor.

  2. Magazinul e online de vreo 8 ani, bine pozitionat la unele cuvinte cheie dar la altele mai putin bine. Multumesc, am prins ideea!

  3. Parere personala: poate mai intai ar ajuta inca o campanie de seo pe expresiile care stau “mai putin bine” si abia peste 3 luni trimiterea produselor la parteneri. Sau si in paralel, cu conditia sa nu se trimita si noile descrieri optimizate de la categorii.
    Succes

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.