Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

[VIDEO] De ce cumpara clientii online vs. de ce nu cumpara online (studiu)

LATER UPDATE 21.06.2018: Interviu GPeC #GPeCLive cu Andrei Canda de la iSense Solutions realizat de Andrei RADU de la GPeC.ro

 

Anul 2018 aduce cu aproximativ 9% mai multi clienti in mediul online fata de anul precedent (44% in 2017, respectiv 53% in 2018), conform unei cercetari realizate de iSense Solutions si prezentata de Andrei Canda, Managing Partner al companiei, la GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE.

Orientandu-ne spre cei 47% care nu intra in sfera cumparatorilor online, aflam care sunt motivele pentru care acestia evita shoppingul online:

GPeC Summit 2018

Tot cei care evita shoppingul online declara si care sunt motivele pentru care aleg magazinele fizice:

Capture

Motivele care ar aduce mai multi clienti in online in favoarea magazinelor traditionale ar fi urmatoarele:

  • preturi mai mici decat in magazinele traditionale (54% in 2017 – 65% in 2018);
  • livrarea cat mai rapida a produselor (27% in 2017 – 38% in 2018);
  • afisarea parerilor altor clienti (45% in 2017 – 33% in 2018);

Un alt lucru important subliniat de Andrei Canda a fost dorinta tot mai pronuntata a consumatorilor pentru “Chiar acum! Chiar aici!”, din acest motiv, serviciile rapide fac diferenta. Referitor la linia de suport, Andrei a spus faptul ca 23% dintre clienti vor sa primeasca un raspuns in timp real, 20% sunt dispusi sa astepte cateva minute, 14% cateva ore, 30% sa primeasca raspuns in aceiasi zi si 12% in cateva zile. 

Despre canalele de comunicare, aflam ca utilizatorii doresc sa comunice prin: mail (76%), telefonic (49%), chat-ul de pe site (33%), SMS (29%), Facebook Messenger (28%), WhatsApp (25%), respectiv comentarii pe Facebook (24%).

Iata si de ce aleg clientii sa cumpere online si nu din magazinele traditionale:

Capture

Raspunde la aceasta intrebare