Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

De Black Friday 2017, mobile-ul va fi la putere (raport)

black-friday30% dintre pasionatii de cumparaturi din Marea Britanie si 26% dintre cei din SUA vor cumpara chilipiruri pe smartphone de Black Friday 2017 (pe 24 noiembrie), citim pe internetretailing.net. 14% dintre britanici si 9% dintre americani vor face acelasi lucru pe tableta.

Puterea dispozitivelor mobile este in crestere – asta reiese din cifrele publicate in raportul „Black Friday 2017 Shopping Report: Consumer sentiment is riding high”, care sunt semnificativ mai mari fata de cele de anul trecut: 16,5% (Marea Britanie), respectiv 20,5% (SUA). Sondajul de opinie a fost efectuat pe un esantion de 3.226 de persoane (2.585 americani si 641 britanici).
Alte cifre relevante din document:

  • aproape jumatate dintre consumatorii americani (44%) au spus ca vor sa cumpere ceva de Black Friday (fata de doar 26% in 2016); la britanici, procentul e mult mai mare – de 81% (fata de 22% in 2016)
  • principalele motive pentru care cumparatorii vor sa achizitioneze ceva: ofertele interesante de care nu au parte in restul anului (37% dintre americani, 36% dintre britanici) si reducerile masive (36% dintre americani, 48% dintre britanici)
  • cumparaturile sunt omnichannel – 36% dintre americani si 31% dintre britanici vor cumpara, de BF 2017, si offline, si online (procente mult mai mari fata de anul trecut, cand atingeau doar 18%, respectiv 11%)
  • majoritatea cumparaturilor se vor face tot pe desktop – 35% in SUA, 45% in Marea Britanie, cifre mai mici fata de 2016 (cand erau de 60%, respectiv 54%)
  • respondentii spun ca vor cumpara produse mai diverse anul acesta si au un buget mai mare pus deoparte pentru ele; majoritatea vor achizitiona electronice (58% dintre americani si 52% dintre britanici) si imbracaminte (54% dintre americani si 52% dintre britanici)

Raspunde la aceasta intrebare