Cum se justifică diferenţa de curs în contabilitate?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Vând servicii, atât în România cât şi în alte ţări, iar plata acestora se face numai online, cu cardul şi prin Paypal. Factura este generată automat, imediat după plată. Pe factură este trecut preţul serviciului, atât în euro, cât şi în lei. Preţul în lei este calculat conform cursului valutar al BNR din ziua plăţii.
Paypal extrage din contul clientului o sumă în euro, egală cu preţul serviciului. În schimb, banii ajung în contul firmei, deschis în lei la o bancă din România, după ce Paypal cumpără lei de la banca respectivă, la preţul de vânzare stabilit de bancă. În urma acestui proces, în contul firmei va ajunge o sumă în lei mai mică decât cea trecută pe factură (nu mă refer aici la comisionul Paypal).
Întrebare: cum se justifică în contabilitate diferenţa?
Lasă un răspuns