Cum sa impart un buget de promovare de 200 Euro / luna ?

Intrebare

Momentan am doar un buget de 200 de euro / luna pentru promovare, in ce metode de promovare imi recomandati sa-l investesc?
Citind pe forumuri si incercand si eu diverse promovari am observat ca multe dintre ele au efecte scazute sau efecte bune dar costul conversiei ajunge atat de scump ca iesim in pierdere.
Exista vreo varianta in care sa distribui acest buget pe cateva metode de promovare cu randament bun?

Topic deschis 0
Analiza campaniilor Ionut C. 4 ani 6 raspunsuri 67 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 6 )

  1. Depinde ce tip de produse vinzi. Sunt nise cu rezultate bune la conversii in Google sunt care performeaza mai bine in Facebook.

    Poti testa rapid PPC pe ambele canale pentru a trage singur primele concluzii.

  2. Salut Ionut,

    Am raspuns in detaliu unei intrebari asemanatoare aici – https://ecompedia.ro/mix-de-marketing-2014-eficienta-principalelor-canale-media.html. Citeste comentariile mele, chiar daca au fost scrise acum cateva luni par a fi aplicabile situatiei pe care ai descris-o in intrebare, si revino cu intrebari daca ai nevoie de informatii suplimentare

    Sper sa te ajute.
    E.

  3. Vand articole pentru copii si bebelusi.
    Am promovat si pe facebook si pe adwords (campanii de search, google dynamic adwords si remarketing), am lucrat cu 2 firme specializate pe adwords dar oricat am optimizat costul unei conversii este mai mare decat castigul la o comanda medie. Pe facebook, oricat de targetat am incercat, costul conversiei este cu 50-60% mai scump…

  4. La negocieri, mai ales atunci cand clientii mei au bugete limitate, le propun sa incerce si alte metode de promovare.
    Chiar daca la inceput seo costa mai mult, de regula se intorc la seo.
    Exemplu din “planurile generice de promovare”:
    – verificare site uptime
    – remediere erori bing si google webmaster tools cu trimitere specificatii la programare si verificare corectitudine executie
    – analiza statistici on server pentru eliminare linkuri proaste, hotlinking…
    Sunt multi pasi care nu se pot efectua automat si consuma mult timp.

  5. Un raspuns excelent.
    De exemplu:
    – de facut pentru firma de seo: scriere 20 articole pe tema scaune auto pentru copii.
    Poti sta tu X zile sa compui acele articole sau sa platesti pe cineva care face asa ceva in mod curent.
    – publicarea lor: poti incerca la plezneala 20 de directoare de articole si sa astepti 2-6 luni aprobarea lor sau fie sa publici in cele cu plata, fie sa se ocupe firma de seo de asta, cunoscand de regula administratorii.
    – firma de programare: degeaba da firma de seo “la baiatul programator cu care lucreaza magazinul” specificatiile strict legate de seo daca el bajbaie si dureaza mult peste timpul decent.
    Asa ceva chiar am patit la un magazin de produse copii din Timisoara: le-am aratat erorile raportate de webmastere si “biatul” a ramas sa “cujete” pana a inteles ca il depaseste.
    Alta viata cu firme de programare sau oameni de content cu experienta: Costuri mai mari dar lucrurile se misca in timp util.
    Deci la inceput sunt oarece costuri mai mari, din fericire doar la inceput.

  6. Ai foarte mare dreptate

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.