Cum rezolv problema cu un curier care mi-a stricat coletul?

Intrebare

In ultima saptamana am avut probleme cu 2 colete trimise cu un curier, nu dau nume. E vorba de colet mare, masa din lemn masiv plianta, cost transport 100 lei de obicei, valoare colet 700-800 lei.

Clientul a primit masa stricata, cu gauri in colet si cu inca un invelis din plastic pus de curierul care credea ca nu se va observa.

Am poze de la client, reparatia costa pe 100 lei/ produs. Am facut reclamatie online la firma de curierat, dar inca nu am primit niciun raspuns.

Ce fac acum?

Topic deschis 0
Chestiuni legale Contractele cu furnizorii Customer Service & Sales Logistica Dragos Rotaru 3 ani 2 raspunsuri 156 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Clientul trebuia sa refuze pachetul cu mentiunea ca aceasta este deteriorat, apoi sa va contacteze imediat. Odata acceptat coletul, curierul nu mai are nici un fel de responsabilitate. Atunci cand clinetul semneaza AWB-ul, acolo este trecuta mentiunea “am primit intact pachetul”, motiv pt care el nu mai are nici un fel de responsabilitate, cat timp are AWB-ul semnat de catre clientul vostru.

    Sfatul meu, schimbati curierul, daca se poate, instruiti bine clientii sa verifice coletele si sa nu accepte nimic ce pare dubios. Spuneti-le asta in toate mailurile de confirmare, in SMS sau telefonic.

  2. Multumesc mult de sfaturi!

    Aici problema a fost alta. Curierul a mai pus o folie peste cutia noastra si clientul nu a observat. Cand a desfacut in casa a facut poze si ne-a contactat. E si greseala lui, dar noi trebuie sa gasim o solutie.

    In plus, curierul a luat pe transport 60 lei de data asta si de obicei lua 90-100 lei – e un colet mare.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.