raspunsuri ( 1 )

  1. Depinde mult de produs.

    Daca avem un produs super hott ex iPhone 5, se poate scrie un articol de teasing pe blog cu informatiile de baza si neaparat data de
    cand acesta este disponibil in stocul magazinului.

    Se poate face un cover personalizat in pagina de Facebook, putem personaliza bgr de la contul de Twitter.

    Articolul din blog se posteaza pe conturile de sm, utilizand hastagbpe tw, apel la RT, iar in Fb in astfel de cazuri se recomanda promovarea postarilor si folosirea Fb Ads.

    Legat de alte produse: eu recomand evitarea afisarii pretului pentru produsele mai scumpe si prezentare avantajelor comerciale ale produslui odata cu postarea ex: acum alergi mai mult cu noul model de pantofi sport….

    Pe Twitter poti folosi apel la actiune : vezi, intrat, click aici… Asta se poate folosi si in cazul retelelor sociale care la postare afisaza si poza produslui, dar de multe ori aceasta atrage utilizatorii sa dea click pe acel link.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.