Comertul mobile, in cifre (infografic)
Comertul mobile (m-commerce-ul) este in plin avant, smartphone-urile transformandu-ne in clienti comozi, care vor sa cumpere cat mai usor si mai rapid totul. Companiile online profita de asta si isi optimizeaza site-urile/aplicatiile mobile, astfel incat, momentan, m-commerce-ul reprezinta 34% din tot e-commerce-ul. Iar in 2017 se estimeaza ca e-commerce-ul se va dezvolta cu 15%, dar m-commerce-ul va creste de 200% mai repede! Mai exact, se va dezvolta cu 31%.
Cei de la coupofy.com au analizat cateva informatii din domeniu, adunandu-le intr-un infografic (publicat initial in septembrie 2015 si updatat dupa numai 6 luni!) despre comertul mobile, din care am aflat urmatoarele:
- cel mai rapid se dezvolta, in domeniul m-commerce-ului, Japonia (care a crescut cu 50% in 2015), Marea Britanie (45%), Coreea de Sud (44%), Australia (35%) si Olanda (34%)
- dintre tarile emergente, cel mai rapid creste India (cu 62,9% in 2014), urmata de Taiwan (62,6%)
- China are 68% cumparatori pe dispozitive mobile, cel mai mare procent din lume
- cumparatorii care folosesc tablete sunt mai predispusi sa ajunga la casa, la finalul sesiunii de shopping, decat cei care stau pe smartphone, iar cei care au telefoane Android comanda produse si mai ieftine decat cei de pe iOS; chiar daca detinatorii de iOS cumpara lucruri mai scumpe, pe platformele Android sunt de 3 ori mai multi cumparatori, deci magazinele online trebuie sa se concentreze pe ambele tipuri de clienti
- femeile cumpara pe dispozitive mobile mai ales imbracaminte (28,7%) si produse cosmetice (14,1%), iar barbatii cumpara mai ales echipament sportiv (24,5%) si imbracaminte (17,2%)
- in SUA, retailerii vizitati exclusiv pe dispozitive mobile sunt TicketMaster si Apple (59%), Target si QVC (53%)
- pe dispozitive mobile, clientii prefera sa cumpere folosind o aplicatie (64%), nu browser-ul (52%), pentru ca platesc usor, rapid si primesc imediat confirmarea de plata
Leave a reply