Cum ma protejez cand cineva imi foloseste brand-ul in AdWords fara permisiunea mea?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Mi s-a intamplat sa vad in anumite reclame adwords cum un concurent folosea site-ul meu ca si comparatie de genu „Preturi mai mici ca la X”.
Sunt in pericol sa imi pierd clientii? E frustrant pentru ca am investit mult timp si bani in brand.
Cum ma pot proteja online?
Deschis
0
Chestiuni legale
PPC & Adwords
9 ani
5 raspuns
1987 vizualizari
0
Răspunsuri ( 5 )
incalca legea concurentei. mai multe pe consiliulconcurentei.ro
Poți citi toate detaliile despre Politica AdWords privind mărcile comerciale de aici: https://support.google.com/adwordspolicy/answer/6118?hl=ro&rd=2
Dacă dorești să afli cum te poate ajuta Google să rezolvi problema citește articolul Ajutor pentru deţinătorii de mărci comerciale de la adresa https://support.google.com/adwordspolicy/answer/2562124?hl=ro
Completează și trimite un formular de reclamație la Google https://services.google.com/inquiry/aw_tmcomplaint
In temeiul art. 36 din legea 84/1998 aveti dreptul sa notificati utilizatorul sa inceteze de indata utilizarea brandului d-voastra sub sanctiunea de daune interese.
Daca nu inceteaza trebuie sa il actionati in judecata.
Va rog sa imi scrieti daca am reusit sa va lamuresc.
Tor ce spuneți voi mai sus se aplica în cazul unui brand înregistrat la osim 🙂
Este adevarat, nu am inteles ca nu ti-ai protejat brandul.
Daca nu ti-ai protejat brandul, trebuie sa stii ca in Romania este aplicabil sistemul atributiv.
Asta inseamna ca nu trebuie sa iti protejezi marca pentru a o folosi.
In consecinta, poti sa incepi cu o notificare catre cel care utilizeaza intemeiata in drept pe raspundere civila delictuala, raspundere pentru fapta proprie.
Pasul 2, fa o cercetare documentara la OSIM pentru ca este posibil ca cel care utilizeaza brandul sa il fi depus la inregistrare.
Daca afli din timp, poti sa formulezi opozitie, poti sa opresti inregistrarea, daca nu trebuie sa ii anulezi marca, ceea ce va fi mult mai costisitor.