Cum de reusesc institutiile media sa trimita publicatii la costuri asa de mici de livrare?

Intrebare

Zilele trecute am facut un abonament la o revista pentru fratele meu care sta intr-un orasel din judetul Iasi. O sa primeasca o revista la fiecare 2 saptamani. Si ma gandeam, cum de reusesc institutiile media de la noi sa trimita reviste si ziare la costuri asa de mici?

Stiu ca trusturile media au contracte puternice pentru ca au si multe produse de distribuit. Dar ma gandeam ca ar putea fi un punct bun de plecare pentru magazinele online care trimit colete mici.

O scurta analiza. Eu am platit 49 lei pentru un abonament de 6 luni. Deci vor fi trimise 12 reviste, 12 colete. Practic transportul este gratis, ca altfel nu inteleg cum de mai fac profit. Deja au o reducere de 35 de lei, ca ar costa 84 lei daca as cumpara fiecare numar de la chiosc. Da, varianta de abonament este cea mai convenabila pentru orice tip de publicatie, dar nu inteleg cum de pot transporta atat de ieftin produsele lor in tara.

Topic deschis 0
Contractele cu furnizorii Lucian Rotaru 3 years 2 raspunsuri 15 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. 1. Atata timp cat ai platit in avans, nu mai se adauga si optiunea de cont colector(4-5 lei/livrare).
    2. Probabil profitul revistei este generat de sectiunile de reclame si nu de cei care cumpara revista.
    3. Publicatiile mai rasarite au curierii lor in localitatile mari. Trimit 300 de reviste intr-un colet la Iasi si acolo distribuie curierul lor.

    Doar ipoteze..

  2. Nu e ceva iesit din comun.
    Pret la posta pentru colet cu ramburs 11-12 ron (7 ron daca duci minim 11 colete)
    Partea interesanta este la coletele trimise fara ramburs. Care au cost de livrare 2.4 ron Standard.
    Partea si mai interesanta este la plic, unde pui un timpru de 1 ron pe el ,si ti-l duce postasul acasa la destinatar.
    Posibil daca duc foarte multe sa mai reduca putin din preturile de mai sus.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.