Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum construieste Brompton Bicycle o experienta online premium


Brandul de biciclete pliabile britanic Brompton Bicycle (care vinde produse de calitate, cu un pret ridicat) va implini in curand 50 de ani de existenta pe piata. Dar pana acum cativa ani experienta oferita clientilor online nu era tot una premium, a explicat pentru econsultancy.com Chris Matthews (Global DTC Channel Director, Brompton Bicycle).

Matthews spune ca echipa Brompton Bicycle era constienta ca isi poate imbunatati mult magazinul digital, asa ca inceput cu un parteneriat cu platforma BigCommerce. In 2019, cand s-a angajat el acolo, prezenta online a brandului era limitata, iar Brompton nu incepuse sa-si vanda produsele direct catre consumatori decat de putin timp. Dar industria traditionala a bicicletelor a explodat odata cu pandemia COVID-19 si asta i-a determinat sa pivoteze rapid.

Echipa a optimizat viteza de incarcare a site-ului si a scazut semnificativ timpul petrecut la checkout (care era de 10 secunde): „Cand faci o achizitie la care te gandesti destul de mult… nimic nu creeaza mai putina incredere ca un website lent. Mai ales la finalizarea comenzii… Pur si simplu nu ai incredere sa cheltuiesti respectiva suma de bani”, noteaza Matthews.

Acum, platforma companiei este mobile-responsive, paginile se incarca in 1-2 secunde, exista mai multe metode de plata si infrastructura poate sustine un trafic ridicat – de care este nevoie cand Brompton lanseaza modele speciale. Intreaga experienta este mai imersiva, imaginile de produs sunt redate mai clar si ca urmare a imbunatatirilor, in 2025, rata de conversie online a crescut cu 40-50% YoY.

Pentru a convinge vizitatorii online, Brompton ii incurajeaza sa testeze fizic bicicletele, care se pliaza in doar 20 de secunde, intr-un magazin offline – de cele mai multe ori, unul tert. De aceea, prioritatea companiei este sa integreze corect datele primite de la acesti selleri. Alta este dezvoltarea serviciului de abonamente recent introdus: contra cost, brandul se ocupa de asigurarea si reviziile bicicletei. Clientii sunt loializati si asa, dar si prin achizitia de noi accesorii pentru bicicletele lor, prin servicii complementare si toate evenimentele organizate de brand, pentru a-si mentine comunitatea vie.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply