Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum are un antreprenor succes pe Amazon, desi vinde cel mai competitiv produs


Care sunt cele mai competitive produse de pe Amazon? Husele de telefon. Iar compania lui Matt Altschul (Smartish) vinde fix asta, cu mare succes, aflam de pe practicalecommerce.com. Acesta a detaliat cum si-a organizat afacerea inceputa in 2009, in Austin (Texas), astfel incat acum isi vinde majoritatea produselor pe Amazon si o mica parte direct clientilor, pe propriul site e-commerce, Smartish.com.

Inainte de a se axa pe huse de telefon, Altschul vindea casti de lux, tot pe platforma americana, deci are la activ 14 ani de experienta in comertul amazonian. „Gratie acestei experiente, manevrez si navighez destul de bine pe aceasta piata. Dar in fiecare zi apare cate o noua provocare. Pot anticipa unele lucruri, dar altele ma iau complet pe nepregatite”, spune el, intr-un interviu pentru sursa amintita.

Majoritatea huselor de telefon de pe platforma americana sunt vandute direct de producatori din China (unde si Matt isi produce husele) si sunt mult mai ieftine decat cele marca Smartish. Asa ca Matt s-a axat pe crearea unui brand simpatizat de publicul-tinta, care vinde produse de calitate extrem de buna: „Trebuie sa am un produs de calitate – cu cat e mai inovator, cu atat e mai bine. Trebuie sa iau in considerare foarte serios functionalitatea, stilul, culorile, fiecare fateta a produsului. In caz contrar, primesc recenzii proaste, care pot darama o companie. Nu poti sa existi pe Amazon fara un produs foarte, foarte bun”. Pentru a asigura aceasta calitate, are o echipa in China, care verifica aproape zilnic procesul de productie ad-hoc.

Pe langa calitatea produselor aduse pe piata, mizeaza si pe numeroase tactici de marketing in acelasi timp. „Daca vrei sa activezi intr-o nisa ca husele de telefon, trebuie sa utilizezi simultan fiecare dintre instrumentele de marketing Amazon – reclamele, cupoanele, ofertele zilei, ofertele-fulger, campaniile mai mari, anunturile externe care trimit catre Amazon, materialele scrise de o echipa de PR, utilizarea Vine si Early Review. Toate aceste lucruri trebuie folosite bine si simultan”, a explicat Altschul. Desi face toate astea, Matt spune ca nu poti ajunge pe una dintre cele 100 de pozitii in aceasta nisa, pentru ca este mult prea competitiva. Dar, din fericire, poti vinde cu succes, pentru ca foarte multa lume cumpara huse de telefon.

Matt detine 100% controlul companiei Smartish, a carei echipa este formata din 14 persoane. Ce sfaturi are pentru alti antreprenori? Sa formeze conexiuni cu alti oameni din comunitatea de business (pentru a invata din greselile celorlalti si a intelege mai bine mediul antreprenorial) si sa nu incerce sa faca totul singuri.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply