Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum arata un department de marketing modern?

marketing

Departamentele de marketing sunt in prim-planul oricarei transformari digitale, liderii acestora fiind cei care pot hotari ce schimbari interne trebuie facute pentru a promova aceasta transformare. Cum stabileste un CMO modern echilibrul intre serviciile de marketing in-house si cele externalizate?

Conform raportului marca NewBase „The Evolving Marketer 2018” – din ianuarie 2018, realizat pe 120 chief marketing officeri din diferite industrii, cu afaceri B2B (25%), B2C (35%) si de ambele tipuri (40%), cu sub 250 (43%) si peste 250 de angajati (57%) –, citat de emarketer.com, face de toate, intelege ca are nevoie si de ajutor exterior, dar nu se bazeaza exclusive pe acesta.

Respondentii au spus ca fac in-house tot ce tine de marketing – strategie (86%), marketing de produs (76%), content marketing (44%), digital marketing (42%), marketing de evenimente (43%), dar se ocupa si de experienta clientului (76%), social media (52%) si analytics (45%).

Printre operatiunile externalizate in procente mai mari se numara: publicitatea (36%), partea reativa si de design (28%), documentarea (28%), comunicarea si PR-ul (20%).

Lasa un raspuns