Cresterea bugetului campaniilor din adwords poate afecta vanzarile?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Paradoxal, cand am crescut bugetul campaniilor adwords pe o categorie de produse si am facut unele schimbari la reclame, vanzarile la acele produse au incetat. Care e mecanismul? Ca eu nu mai inteleg, de ce fiecare schimbare din campanie provoaca cateva zile de vanzari foarte slabe.

Deschis 0
Key Performance Indicators PPC & Adwords Oana S. 11 ani 1 raspuns 1601 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Luate de pe Facebook, de pe grupul „Lumea SEO PPC”

    Aurora Toma: dupa cate inteleg, s-au facut si „unele schimbari la reclame”. Modificarea bugetului nu ar tb sa afecteze negativ vanzarile, dimpotriva, daca bugetul era insuficient, adica nu permitea afisarea anunturilor toata ziua, numarul conversiilor ar fi tb sa creasca dupa marirea bugetului. Conversiile au fost afectate cu siguranta de modificarea anunturilor. Recomand sa se compare ca prim pas bounce rate-ul in analytics in perioada de dinainte si de dupa modificarea anunturilor.

    Gabriel Vasile: Modificarea ad-urilor le poate modifica statusul din „approved” in „eligible” si e posibil ca acestea sa nu se mai afiseze pana cand nu se aproba. So, no views = no clicks => 0 conversions

    Link la post pe FB: https://www.facebook.com/groups/lumeaseoppc.ro/permalink/814305995286990/

Lasă un răspuns

Browse