COVID-19: vanzarile Etsy au crescut cu 100% in aprilie, gratie mastilor de protectie
Marketplace-ul online Etsy.com a vandut masti textile de protectie in valoare de 133 milioane $ in timpul lunii aprilie (12 milioane de bucati, de la 60.000 de vanzatori online), care a devenit luna cu cele mai mari vanzari de la debutul companiei la bursa, in 2015, citim pe digitalcommerce360.com. In plus, in aprilie (pe final de luna) s-au inregistrat doua dintre zilele cu cele mai mari vanzari din istoria companiei.
Etsy Inc. a facut apel la vanzatorii de pe platforma sa inceapa productia si vanzarea de masti de fata in prima saptamana a lunii aprilie, dupa ce Casa Alba a anuntat ca protejarea fetei poate pune frana raspandirii virusului care provoaca boala COVID-19. In cele 30 de zile, valoarea totala a produselor vandute de Etsy.com (vanzarile brute) a crescut cu 100% YoY, pana la $780 milioane $, suma din care mastile faciale au reprezentat 17%.
Marketplace-ul american a adus cateva modificari site-ului, pentru a se adapta noilor cautari facute de clienti: a schimbat algoritmul de cautare (pentru a afisa in rezultate masti textile de protectie) si a crescut numarul de produse (pentru a face fata cererii). Compania a terminat luna cu aproape 4 milioane de cumparatori noi in portofoliu (cu 160% mai mult fata de aceeasi perioada din 2019) si a convins 2,5 milioane de persoane care nu mai cumparasera de la ei de peste 1 an sa redevina clientii lor (o crestere de +186% YoY). 32% dintre cei care au cumparat o masca de protectie au revenit pe site in 14 zile, pentru a face si achizitii suplimentare.
Leave a reply