COVID-19: STROPConcept.ro, +57% vanzari online, in martie-mai 2020
In perioada martie-mai 2020, comportamentul consumatorilor apropo de informare si educarea apropo de produselor de ingrijire corporala s-a modificat, iar sectiunea de shop a STROPConcept.ro a atras o crestere totala de 57% a vanzarilor online fata de o perioada obisnuita. Comunicatul de presa care anunta cresterea noteaza si ca valoarea cosului de cumparaturi a fost mai mare. STROP Concept este un cabinet de estetica a carui oferta include metode manuale si produse dermato-cosmetice organice si romanesti. In paralel, site-ul vinde produse cosmetice si de ingrijire corporala, miere de albine si ape infuzate.
„Categoric, clientii si-au schimbat comportamentul cumparaturilor online in aceasta perioada. Clientii nostri au avut, pe de o parte, mai mult timp de informare ca pana acum, au studiat mai mult piata si au fost mai deschisi in a primi informatii utile despre produsele de ingrijire cosmetica. Pe de alta parte, au avut mai mult timp pe care sa il dedice propriei rutine de ingrijire pentru acasa, fiind mai deschisi sa incerce produse noi de ingrijire”, explica Andreea Emilian (foto, Fondator STROP Concept).
Perioada starii de urgenta cauzate de pandemia COVID-19 a resetat planurile de dezvoltare pe partea online ale cabinetului – care are insa programari in crestere. „Cred ca este foarte dificil sa putem face orice fel de estimare in acest moment. Nu putem decat sa ne asiguram ca vom face toate eforturile posibile pentru a oferi servicii de inalta calitate, ce raspund 100% nevoilor fiecarui client. Imi propun sa raman optimista”, mai spune Andreea Emilian.
Leave a reply