Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cosmetic Plant: cifra de afaceri de 11,3 milioane de lei, in 2020

Cosmetic Plant anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul precedent cu o cifra de afaceri de 11,3 milioane de lei, iar media lunara a vanzarilor online a crescut cu 73% YoY. Compania este unul dintre principalii producatori de cosmetice din Romania, are o traditie de aproape 30 de ani si isi vinde produsele pe cosmeticplant.ro si in retelele de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Mega Image, Farmacia Tei, Plafar si in diverse magazine naturiste si farmacii din tara.

Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numara si succesul produselor din gama fusion: la 1 an de la lansare, acestea au reprezentat 20% din totalul vanzarilor din categoria de produse de ingrijire a tenului. Cresterea a fost impulsionata si de extinderea distributiei in lanturile de magazine Kaufland. Chiar daca 2020 a fost un an atipic si plin de provocari, compania clujeana a obtinut o noua recunostere a muncii depuse si a calitatii produselor. Produsele premiate fac parte din noua gama fusion: medalia de aur pentru Serul antirid concentrat cu acid hialuronic 4D si medaliile de argint pentru Crema hidratanta matifianta cu canabidiol si Crema antirid revitalizanta cu Olea Vitae, oferite de catre Institutul International al Calitatii, Monde Selection Bruxelles.

„Suntem optimisti in privinta anului in care tocmai am intrat, credem ca produsele noastre vor fi in continuare apreciate de consumatori. Desi anul precedent a fost unul plin de provocari, am urmat cu nestirbita consecventa planul nostru strategic, iar rezultatele inregistrate ne confirma eficacitatea lui. Ne bucuram foarte mult sa constatam ca produsele romanesti sunt din ce in ce mai cautate si mai apreciate de oameni si suntem convinsi ca produsele noastre, pe care calitatea lor le recomanda, vor castiga din ce in ce mai mult teren in segmentul nostru de consum”, transmite Susana Laszlo (foto, Director General Cosmetic Plant).

Compania clujeana anticipeaza o crestere de 15% YoY pentru 2021, mentinand tendinta ascendenta inregistrata in ultimii ani. Cosmetic Plant transmite ca aceasta crestere va fi sprijinita de noi investitii in tehnologie si de lansari de produse noi (care vor c ompleta gamele deja existente – fusion si essential).

Leave a reply