Conversion killer: Lightbox cu spot de prezentare a magazinului?

Intrebare

Salutare comunitate, pe un site am incercat sa fac, dupa 3 sec de la incarcare, sa apara un lightbox cu un filmulet de prezentare autoplay de vimeo (foarte bine facut, zic eu).

Imediat, durata de pagina scade la 50%, conversia lesina. Aveti experienta cu asa ceva? Ati avut probleme cu splash-uri de-astea gen “aboneaza-te la newsletter”? Oare o fi din cauza faptului ca prettyphoto (n. red: plugin foto) innegreste ecranul in rest si unii au senzatia ca s-a stricat ceva?

Mersi pentru ganduri.

Topic deschis 0
Landing Pages Petru Teodorescu 5 ani 4 raspunsuri 29 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Pentru aia exista A/B Testere, incearca Google Website Optimizer. Scriptul il poti face sa numai apara cu black. Eu nu am avut probleme dar depinde de clientela.

  2. Da, e adevarat. Totusi, la un trafic foarte de nisa, sub 100/zi si 1-3 conversii/zi, e ceva de asteptat pt rezultat.

  3. De ce nu incerci la nivel de floating sau pop up si vezi ce se intampla in statistici. Oricum, daca asta e reactia publicului, renunta.

  4. Cred ca 3 secunde e prea putin sa astepti. Popup-urile ar trebui sa apara inainte sa plece utilizatorul nu imediat ce vine ( bine, in cazul tau prezentare la sfarsit poate nu se potriveste ).

    Am patit si eu ceva similar pe mobile unde conversiile au fost mult mai bune cand NU aveam un video pe landing page ( probabil pentru ca pe mobile cand vizioneaza video-ul e in full screen si unii utilizatori uita sa se mai intoarca la ce voiam eu sa faca ). La fel se poate intampla si aici, pe langa faptul ca pe unii ii enervezi de la primul contact, altora pur si simplu le distragi atentia.

    O alta mare problema e autoplay. Eu nu as face asta. Cand intru pe orice site cu autoplay sau sunete crezi ca mai caut butonul de oprire? No way! Plec! La mine pe calculator sunetul incepe cand vreau EU.

    Ca sa nu-ti omori conversiile incearca diferite perioade de asteptare inainte sa arati popup-ul si nu-l arata pe toate paginile. Nu vrei sa-l arati cand vizitatorul e pe pagina produsului si se pregateste de cumparare nu?

    Poate un video de prezentare nu e destul de important ca sa strici flow-ul normal al site-ului. Poate si-ar gasi locul mai bine intr-un sidebar sau al loc la fel de vizibil. Un pop-up pentru newsletter in opinia mea se justifica mult mai bine si distrage atentia mai putin decat un video, ba chiar poate creste conversiile daca se si ofera un avantaj prin abonare.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.