Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

In contextul COVID-19, WatchShop.ro a inceput sa vanda produse alimentare, de curatenie si de ingrijire personala

In parteneriat cu TEAM Courier, WatchShop.ro intra pe o noua linie de business: vanzarea de produse alimentare, bauturi, produse de curatenie, de ingrijire personala si cosmetice. Conform comunicatului de presa care anunta noutatea motivata de pandemia COVID-19, noua categorie de produse (SuperMarket – Shop in time) este lansata ca raspuns la contextul actual, cand exista o cerere ridicata pentru achizitii online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic. Cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania va continua sa vanda ceasuri si produse conexe, ca principal obiect de activitate.

Categoria SuperMarket listeaza circa 8.000 de produse, care vor fi livrate in cel mult 2 zile lucratoare si, pentru inceput, doar in Bucuresti. Stocul de produse disponibile va fi actualizat din ora in ora, iar clientii vor avea acces la aceleasi optiuni de plata ca si pana acum: plata online prin card, ramburs, plata in rate prin partenerii WatchShop.ro si plata online in rate, fara dobanda.

Decizia de a intra pe o noua linie de business a fost luata in urma cu trei saptamani, iar costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 €. Acestea au presupus, pe langa partea tehnica si documentarea produselor, si schimbarea sediului si showroom-ului WatchShop.ro in Str. Morilor, nr. 42, langa sediul TEAM Courier, pentru a asigura o livrare mai rapida. TEAM Courier va lucra in doua ture, va face 2 incarcari pe zi, astfel incat produsele comandate sa ajunga cat mai repede la clienti. Capacitatea maxima de comenzi procesate a WatchShop.ro in zona de supermarket este, in prezent, de aproximativ 600 de comenzi/zi.

„In noul context, inregistrand o scadere a volumului de vanzari de ceasuri si produse conexe, am decis sa testam noi directii de business. Alaturi de colegii mei, am decis lansarea categoriei de supermarket. Am gasit rapid furnizori si am avut nevoie de 2 saptamani sa implementam partea tehnica si de o saptamana sa documentam produsele. Daca vom avea tractiune si schimbarea aceasta va fi bine perceputa, vom dezvolta o noua linie de business de sine statatoare, cu o platforma online separata. Avem de partea noastra know-how-ul si logistica necesare pentru dezvoltarea unui astfel de business”, transmite Catalin Florea (foto, CEO WatchShop.ro).

WatchShop.ro nu este singurul magazin care isi completeaza oferta cu astfel de produse, in contextul pandemiei de coronavirus: Miniprix.ro a facut la fel, suplimentand oferta de imbracaminte, incaltaminte si decoratiuni pentru casa cu o sectiune de Minimarket.

Comentarii ( 2 )

  1. […] mai si expune cu vanzare peste 500 de ceasuri si produse conexe. In contextul pandemiei COVID-19, watchshop.ro a inceput sa vanda online si produse-alimentare, de curatenie si de ingrijire personala (in luna aprilie), livrarea acestora fiind asigurata la un nivel optim prin schimbarea sediului si […]

  2. […] mai si expune cu vanzare peste 500 de ceasuri si produse conexe. In contextul pandemiei COVID-19, watchshop.ro a inceput sa vanda online si produse-alimentare, de curatenie si de ingrijire personala (in luna aprilie), livrarea acestora fiind asigurata la un nivel optim prin schimbarea sediului si […]

Leave a reply