Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Complice.ro, cifra de afaceri de 4 ori mai mare YoY, in 2018

Magazinul online de cadouri experientiale Complice.ro a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 92.000 €, de peste 4 ori mai mare decat in 2017, anunta site-ul, intr-un comunicat de presa. Dinamica pozitiva s-a datorat in principal intrarii pe segmentul corporate, care a generat aproximativ jumatate din CA (48%).

Complice.ro vinde online peste 120 de cadouri experientiale personalizate, culinare, culturale, de dezvoltare personala, pline de actiune sau stil, pentru doamne, domni, cupluri, partneri de afaceri si sectorul corporate (cumparate de companii si folosite pentru fidelizarea clientilor, a partenerilor de business si a angajatilor) – de exemplu, un set de ii personalizate pentru mama si fiica, o zi VIP in doi, un zbor in tandem cu prapanta si degustare de cafea ori o intalnire inspirationala de 2 ore cu Andrei Rosu.

Anul 2018, in cifre, a insemnat, pentru magazinul online complice.ro:

  • dublarea valorii medii a comenzii, pana la 370 €
  • cel mai scump pachet de experiente – 2.000 €
  • pe segmentul individual, comanda medie a fost de 207 €
  • pe segmentul corporate, comanda medie a ajuns la 1.200 €
  • 44% dintre comenzile corporate au fost destinate propriilor angajati, iar 56% au fost destinate partenerilor de afaceri si colaboratorilor
  • numarul de parteneri ai magazinului online a crescut cu 40%, in portofoliul de experiente disponibile adaugandu-se sesiuni de raliu pe circuit sau cu motocicleta, in poligon, experiente pentru viitoare mirese sau proaspeti parinti, dar si experiente pentru conectarea parinte-copil
  • cele mai cautate categorii de experiente au fost cele din zona gourmet, cele romantice si cele pline de adrenalina
  • clientii e-shop-ului experiential sunt persoane cu venituri medii si mari, manageri sau antreprenori, din zona Bucuresti-Ilfov

„2018 a fost un an interesant si important pentru noi, in care atentia noastra a fost orientata indeosebi spre segmentul corporate. In contextul deficitului de forta de munca din majoritatea domeniilor, evenimentele, premiile si cadourile care au la baza o experienta reprezinta o abordare prin care angajatorii se diferentiaza si cresc fidelitatea si cooperarea in cadrul echipelor”, transmite Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro). Pentru 2019, magazinul online are in plan extinderea portofoliului si in alte zone ale tarii, incepand cu zona Clujului (unde exista momentan doar experiente sezoniere, ca si in Sibiu, Brasov si Timisoara).

Raspunde la aceasta intrebare