Complice.ro: bugetul mediu alocat Zilei Indragostitilor este de 125 €
Magazinul online de cadouri experientiale Complice.ro estimeaza, intr-un comunicat de presa, ca romanii vor aloca anul acesta 125 €, in medie, pentru a sarbatori Ziua Indragostitilor, iar cadourile experientiale populare vor combina nevoia de a evada cu adrenalina sau relaxarea. Dupa un an marcat de restrictii, intr-un context fara precedent, tendintele arata ca in 2021 tot mai multi romani vor incerca sa iasa din zona de confort.
„Potrivit studiilor, la nivel global, 88% dintre adultii cu varsta peste 18 ani gasesc un motiv sa sarbatoreasca ziua de 14 februarie. Mai entuziasmati sunt cei care se afla intr-o relatie, fara a fi casatoriti, intr-adevar. Studiile ne-au aratat ca, daca barbatii gasesc rapid o solutie in a oferi flori si ciocolata, femeile abordeaza aceasta sarbatoare diferit, asa ca o femeie din 5 va oferi un cadou experiential. Experienta ne-a confirmat aceasta proportie, de altfel femeile sunt si cele care apeleaza mai des la Complice.ro pentru a-si surprinde partenerii, fie ca este vorba de o aniversare, de o sarbatoare sau de un moment special in viata de cuplu”, transmite Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).
De asemenea, datele arata ca, dintre toate categoriile de varsta, Generatia Y (25-40 de ani) este cea mai orientata catre cadourile experientiale: 1 din 4 le aleg, indiferent de ocazie, dar mai ales cand vine vorba de Ziua Indragostitilor. Printre cadourile preferate de femei, de Valentine’s Day, se numara cele care implica ambii parteneri de cuplu (o zi la SPA in doi, o cina romantica, degustari de ciocolata sau de vin, ateliere private din zona gourmet, cooking sau senzorial). Barbatii prefera sa ofere partenerelor experiente care merg spre concret: atelier privat de pictura, de scriere creativa, de creare a propriului parfum, experiente inedite sau un pachet FlexiBox (cu mai multe optiuni, din care isi poate alege una preferata). „Avem clienti care aleg pentru iubite sau sotii experiente de obicei achizitionate pentru barbati, cum ar fi driving pe circuit sau cursuri de condus alaturi de Alex Filip, zbor cu parapanta ori experiente virtuale de travel”, mai noteaza Oana Pascu. Contextul pandemic si restrictiile din ultimele luni au facut ca romanii sa-si doreasca tot mai mult sa calatoreasca, deci unii clienti cocheteaza cu ideea unei escapde (aproape in majoritate in Romania), de Ziua Indragostitilor: „Clientii nostri cauta tot mai mult sa evadeze, in conditii cat mai private si retrase, si sa simta gustul vacantei, care le-a lipsit atat de mult in 2020”, a explicat Oana Pascu.
Leave a reply