Bilantul editei a doua de eCommCongress (8-9 aprilie, Bulgaria)
Antreprenorii si profesionisti in e-commerce s-au strans la Sofia, in perioada 8-9 aprilie, la a doua editie a eCommCongress, cel mai mare eveniment de profil din tara vecina. Timp de doua zile, la Inter Expo Center, 19 profesionisti din 6 tari au sustinut conferinte, in cadrul carora s-au aflat informatii interesante despre utilizatorii online si despre cum vad acestia micro-momentele: Janet Naydenova a dezvaluit ca 32% dintre utilizatori se documenteaza si isi cumpara hainele online, iar in 2017, se estimeaza o crestere de 43% fata de 2013 a comertului online. Hristo Hristov (CEO la Netinfo) a estimat ca 80% din traficul total online va fi trafic video pana la finele lui 2018.
In plus, participantii au putut afla care sunt stadiile de viata ale unui magazin online (de la Stefan Chorbanov si Dimitar Dimitrov, de la Stenik Group), cum poti rezolva o criza digitala de margeting si cum sa nu reactionezi in timpul acesteia (de la Dimitar Dimitrov, CEO al Inbound.bg), tendintele legate de clientii online si modalitatile de formare a bazelor de date (de la reprezentantii Google Alex Bozinov si Peter Trendafilov, veniti de la Dublin), avantajele e-mail marketing-ului si personalizarea – cel mai important aspect al unei astfel de campanii de succes (de la John McIntyre, CEO la ReEngager).
In a doua zi a congresului, s-au organizat workshop-uri, in cadrul carora s-au primit sfaturi utile despre: construirea unei baze de clienti loiali, cum adaugi TVA-ul unui produs, cum analizezi si profiti de pe urma datelor despre clientii tai.
Leave a reply