Comerțul electronic și loteria bonurilor fiscale

Intrebare

În momentul în care am pornit magazinul online (nișa e irelevantă), contabila și alți consultanți ne-au spus că nu avem nevoie de casă de marcat, atâta timp cât:
1. Clientul este o persoană juridică.
2. Clientul e persoană fizică și achită produsele prin transfer bancar sau plată online (e suficientă factura).
3. Clientul e persoană fizică și achită produsele ramburs, către firma de curierat (care emite chitanță pentru suma primite).

Cum se împacă aceste lucruri cu noua lege a loteriei fiscale? Avem obligația ca de acum înainte să emitem bonuri fiscale + facturi?

Topic deschis 0
Chestiuni legale Maria 4 years 4 raspunsuri 18 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Parerea mea ca daca nu se achita cash direct catre magazinul online nu iti trebuie casa de marcat.Indiferent ca este persoana fizica sau juridica se emite o factura si aceasta este achitata fie cu op daca asa alege clientul sau cu ramburs la firma de curierat care firma dupa ce incaseaza va livreaza banii fie cu o.p care are un desfasurator in spate ce clienti s-a incasat fie cash cu dispozitii de plata care la fel are un desfasurator atasat cu ce clienti s-a incasat, daca s-ar emite si bon fiscal s-ar dubla încasarea ceea ce nu este corect.

  2. Multumesc pentru răspunsuri, așa mă gândeam și eu. Și totuși… din perspectiva clientului cum stă treaba? Să înțeleg că cei care fac cumpărături online sunt excluși de la grozava loterie fiscală? În situația puțin probabilă în care un client ne reproșează că l-am privat de la dreptul de-a participa la loteria fiscală, ce răspuns îi putem oferi?

  3. Clientul este de multe ori stapanul nostru si vine cu fel de fel de idei nastrusnice dar nu cred ca un client va renunta la comanda pentru ca nu i se de bon fiscal. Daca face asta e un client pe care eu unul nu mi-l doresc.

  4. De acord. 🙂 Dar nu poți întotdeauna să-ți alegi clienții.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.