Comerțul electronic B2B va crește cu 20% în 2016
Conform Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare, una dintre cele mai importante platforme integrate de e-commerce din România, comerțul electronic B2B de pe piața autohtonă va menține creșterea începută anul anterior, urmând ca în 2016 să ajungă la 12 milioane de euro, cu 20% mai mult decât în 2015.
Potrivit datelor Teamshare, produsele care au cea mai mare pondere în e-commerce-ul B2B din românia sunt: IT&C-ul (partea de hardware și cea de software), electrocasnicele, sectoarele auto și home&deco, fashion-ul și produsele conexe agriculturii, ultimele două domenii înregistrând o creștere accelerată.
Convinse de oportunitătile oferite de retailul online, care are rate accelerate de creștere spre deosebire de cel offline, dar și de necesitatea automatizărilor de procese și de reducerile costurilor de operare ale comenzilor, din ce în ce mai multe site-uri B2B din piața locală folosesc platforme integrate, cu ERP și marketplace-uri, sisteme de plată online și firme de curierat.
Dacă în 2015 numai 10% din totalul jucătorilor din e-commerce-ul B2B foloseau platforme integrate, numărul lor ar urma să crească până la 20% în 2016.
”E-commerce-ul B2B din România va continua să crească și în 2016, pe fondul apariției unor noi producători sau importatori care vor implementa soluții B2B, cât și datorită majorării volumelor tranzacționate de jucătorii deja prezenti în piață. Astfel, estimăm că în acest an comerțul electronic B2B va ajunge la 12 miliarde de euro”, spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare.
Leave a reply