Comerciantii online britanici ofera tot mai des abonamente
30% dintre toate vanzarile cu amanuntul din Marea Britanie au loc pe Internet, iar Statista estimeaza ca, in urmatorii 5 ani, acest procent va creste cu 9,49%. In acest context, preferintele consumatorilor se modifica, iar retailerii trebuie sa tina pasul cu ele, noteaza internetretailing.net.
Odata cu utilizarea din ce in ce mai frecventa a smartphone-urilor, pentru a face shopping digital, industria a obsinuit consumatorii cu reduceri mari, acces facil la orice tip de produs e-commerce si plati online care se fac din ce in ce mai usor. In acelasi timp, loialitatea clientelara este din ce in ce mai greu de obtinut, iar afacerile investesc bani buni in aplicatii mobile care sa atraga clientii pasionati de achizitii din impuls sau la preturi mici.
Dar chiar daca le este extrem de usor sa gaseasca produsul dorit si sa-l plateasca fara sa iasa din aplicatia folosita, consumatorii sunt usor de atras de catre competitori si – odata pierduti – este extrem de greu sa-i mai recastigi, ca brand e-commerce. O solutie testata tot mai des in Marea Britanie sunt abonamentele online: acest model de afaceri creste satisfactia clientelara, maximizeaza customer lifetime value, genereaza venituri constante si previzibile, in timp ce pune la dispozitia sellerului o multitudine de date care pot fi folosite pentru a oferi abonatilor fix ce isi doresc.
Brandurile e-commerce care vor sa implementeze un abonament isi creeaza astfel o comunitate, in care pot comunica constant, oferi continut si avea interactiuni personalizate cu abonatii. In plus, acestia pot primi acces la reduceri si produse noi inaintea celorlalti clienti. Un abonament poate insemna puncte acordate dupa fiecare achizitie online sau reinnoirea automata a stocului de detergent, odata la 3/6 luni.
Leave a reply