Comenzi telefonice DA – Comenzi in site NU

Intrebare

Salut. Primesc multe comenzi telefonice dar nu si in site . Care pot fi motivele si cum pot face clientii sa plaseze online ? Am urmarit in analytics traseul si multi raman in home page si suna direct. Sunt foarte putini cei care adauga in cos si nu finalizeaza .

Topic deschis 0
Customer Service & Sales Alexandru Stoinea 5 years 4 raspunsuri 27 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Nu avem suficiente informatii pentru o parere pertinenta.

    Motivele pot sa fie de la nefunctionarea site-ului pana la gama de produse.. sau la lipsa marketingului corect nisat, sau pentru ca publicul care cumpara produsele pe care le vinzi are aceasta caracteristica, nu crede in comertul online.

  2. Ma gandeam la o campanie de genul X% discount sau X% voucher pentru comenzile plasate online. Ce parere aveti ? Site-ul functioneaza, gama este completa, marketingul este nisat. Mai ramane varianta cu publicul care nu crede in comertul online si incercam sa reducem aceasta neincredere prin promotii, promptitudine si asistenta, transport gratuit etc

  3. Buna ziua… este interesant situatii dvs . chiar am analizat acest aspect la unul din site-urile la care am lucrat de vanzare de produse itc … chiar am o intrebare putin mai specifica catre toti ceilalti … fiind un site mic spre mediu … clientii sunt mai putin increzatori … ceea ce presupune ca vor sa dea telefon inaintea unei comenzi si sa faca chiar comanda telefonic ( personal chiar am avut o situatie cand am facut sugestii asupra consultantilor de vanzari sa finalizeze comanda impreuna cu clientul – chiar daca-i creaza clientului contul – avantajele sunt evidente ) totusi … reticient sau nu stim ca multi / sau o parte de clienti se pierd pe traseu pana la comanda efectiva – multi pasi, multe informatii sau etc .. Totusi in conditiile de fata ( specific pt Dl. Liviu Taloi – il recunosc ca fiind extra specialist in Romania ) adika – site comenzi putine – 10-20 / zi – este mai recomandat preluare telefonica sau optimizare (umbunatatirea funelului) catre finalizarea comenzi on-line ??

  4. …. Si apropo celor interlocutori de mai sus … tocmai ca fiind practic in faza de trecere a unui site de la mic la mediu- accentul este pus in principiu pe conversii, cat si pe rentabilizarea afacerii … ma refer la o perioada de 1-2 ani … unde presupunem ca este un start-up cu fiinante reduse ( cum multe au luat inceputul ) — sau fara doar si poate sugerati directionarea cat mai clara catre cosul de cumparaturi – evident cu costuri de timp si bani in fond ?

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.