Clinique a deschis un magazin online virtual, in metavers
Estee Lauder este cea mai recenta companie de cosmetice care a intrat in metavers, in cadrul strategiei sale online. Brandul de produse cosmetice Clinique a lansat un magazin digital, in metavers, informeaza chainstoreage.com. Aceasta experienta digitala de shopping este intitulata „Clinique Lab” si este accesibila online de pe laptop sau smartphone, fara a avea nevoie de casti.
Aceasta infrastructura virtuala este un mediu 3D fotorealist creat de Journee, o companie care ofera servicii de metaverse-as-a-service. Acest magazin digital permite clientelor sa creeze un avatar personalizat si sa exploreze 6 zone diferite care includ povesti despre produse, gamification, interactiune personalizata cu asistenti Clinique, oferte unice si on-site shopping. Clientii vor putea astfel afla mai multe despre ingredientele produselor cosmetice, beneficiile utilizarii acestora si tehnicile de aplicare. Apoi pot cumpara produsele alese direct din magazinul virtual.
„Spre deosebire de magazinele noastre de vanzari cu amanuntul, Clinique Virtual Lab este o lume deschisa, fara granite fizice, care ofera posibilitati fara limite, apropo de design si povestile care pot fi spuse. Am vrut sa ducem brandul Clinique intr-o noua dimensiune, pe o platforma care incurajeaza experimentarea si libertatea creativa. Journee este partenerul perfect, care sa ne ajute sa folosim potentialul platformei si sa cream o experienta care exprima in mod creativ radacinile noastre dermatologice. Si am creat impreuna aceasta experienta care speram ca ne va inspira clientii”, transmite Charmi Panchal (Executive Director Clinique Global E-commerce).
Clinique nu este singurul brand de Beauty care apeleaza la metavers, pe post de canal D2C. La final de 2022, Laura Mercier a deschis World of Beauty, prima sa prezenta e-commerce pvirtuala si experientiala. Alaturi de platforma Obsess, Laura Mercier foloseste realitates virtuala (VR) si realitatea augmentata (AR) pentru a oferi o experienta HD, 3D si 360o, in metavers. Si Charlotte Tilbury colaboreaza cu Obsess pentru a atrage potentialele cliente, cu un magazin 3D intitulat „Shop with Friends”, care permite acestora sa isi invite prietenele sa participe la o experienta de shopping virtual, via SMS sau e-mail.
Leave a reply