Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

ANSWEAR.ro: Black Friday 2020 vine cu reduceri de pana la 70%

ANSWEAR.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca da in curand start campaniei de Black Friday 2020, cu reduceri de pana la 70% (ca valoare, cel mai mare discount va fi de 1.500 lei). De la mijloc de noiembrie si pana la finalul lunii, retailerul (care nu a comunicat inca perioada exacta a campaniei) va avea reduceri de pana la 70% si estimeaza vanzari totale de 3,9 milioane €, in crestere cu 30% YoY. O noutate pentru campania din acest an este faptul ca ANSWEAR.ro va reduce inclusiv colectiile noi ale brand-urilor de top, iar in campanie vor intra inclusiv produsele cele mai dorite din noile colectii. Cele mai mari reduceri vor fi pentru produsele de sezon (geci, canadiene, articole sportive, cizme, botine, pulovere).

„Vom incepe saptamana viitoare campania de Black Friday si pregatim reduceri masive si reale, de la jumatatea lui noiembrie, pana la finalul lunii. Anul trecut, pe durata campaniei Black Friday am vandut online de 3 milioane €, iar in acest an ne asteptam la o crestere de peste 30% fata de 2019”, transmite Raluca Radu (foto, Country Manager ANSWEAR Romania).

Anul trecut, cele mai multe cumparaturi s-au facut la orele 00:00 si 14:00, iar anul acesta echipa se asteapta ca seara sa se realizeze cele mai multe comenzi, pentru ca si utilizatorii au in prezent un alt program, din cauza pandemiei COVID-19. In 2019, cea mai mare comanda a fost de 14.000 lei (si a continut 7 produse), acum echipa estimeaza o comanda medie de 300 lei. O alta schimbare in comportamentul clientilor fata de anul anterior se preconizeaza a fi legata de modalitatea de plata: „Credem ca se va pastra un procent mult mai ridicat fata de anul trecut pentru platile online cu cardul. Ne asteptam la un numar de 4 ori mai mare decat anul trecut”, explica Raluca Radu.

Pentru ANSWEAR.ro, anul 2020 a insemnat o crestere de 30% YoY, in perioada ianuarie-octombrie si adaugarea de aproximativ 50 de brand-uri noi in portofoliu, iar retailerul online estimeaza incheierea anului cu o crestere de minimum 30%.

Leave a reply