Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

China: in 2020, piata e-commerce va valora 1,7 trilioane $

ChinaUn nou raport marca Goldman Sachs anunta ca cea mai mare piata online din lume, cea chinezeasca, va continua sa creasca in urmatorii ani, atingand valoarea de 1,7 trilioane $ in 2020, citim pe multichannelmerchant.com. Asa cum scriam recent, tot peste trei ani, in tara asiatica, cumparaturile pe dispozitive mobile vor atinge 1 trilion $, estimandu-se ca va deveni prima piata mondiala care atinge aceasta suma record, ajutata fiind de numarul mare de smartphone-uri si explozia e-commerce-ului mobile.

China a condus, in 2015, topul vanzarilor e-commerce mondiale, iar anul trecut a avut (conform datelor Goldman Sachs) vanzari online in valoare de 750 milioane $ si 460 de milioane de cumparatori online. Raportul estimeaza o rata anuala compusa de crestere de 23%, pana in 2020 – aproape de trei ori mai mare decat rata vanzarilor offline. Si penetrarea online va creste, in China, in 2020, la 25% (fata de 16% in prezent). Dar si numarul de cumparatori online, care se va mari cu 200 de milioane de persoane in urmatorii 3 ani.

Goldman Sachs mai noteaza ca aproape 25% din toate vanzarile online din China inseamna haine, incaltaminte si accesorii, iar Alibaba e „taticul” acestora. Alte 20 de procente inseamna produse electronice si electrocasnice, JD.com si Tmall (care tine tot de Alibaba) avand fiecare o „felie” de 40%. Alibaba Group si JD.com sunt prima si a doua cele mai mari companii de e-commerce ale tarii (care acum isi construiesc retele proprii de depozite, reducand timpul de livrare).

Raspunde la aceasta intrebare