Certificate de securitate si “de incredere”

Intrebare

Sunt in cautare de solutii ieftine, viabile, dar nu “noname” pentru certificate de siguranta/securitate, dar si trusted badges, servicii gratuite de feedback/ranking de la clienti, dar si alte certificate care ar spori increderea cumparatorului pe un site. Voi ce folositi?

Topic deschis 0
Chestiuni legale Comunicare si branding George Draghici 6 ani 3 raspunsuri 64 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. multumesc, aveam de gand sa ma inscriu la trusted. Astept in continuare si altele.

  2. Pentru certificate SSL … poti alege din cele mai populare. Sunt sigur ca host-ul tau iti poate face o oferta. (Geotrust, etc)

    Cat despre “trust badges” … mergi pe un site gen graphicriver.net … platesti 5-10$ pe un “badge” bine lucrat si pui ce vrei pe el. Prea putini vizitatori o sa stea sa se intrebe ce-i cu el.

    Testeaza.

    Poti sa mai pui un logo al unei companii cu care lucrezi (ex: curier).

  3. Sunt mai multe elemente de care trebuie sa tii cont pentru ca magazinul online sa inspire incredere. Incerc sa redau o lista mai jos:

    – Aspectul ingrijit, ordonat, fara greseli de ortografie, curat;
    – Existenta politicii de confidentialitate si a termenilor si conditiilor unde sa pui datele companiei: nume, CUI, numar de inregistrare;
    – Date de contact complete, cu adresa fizica, telefon (inclusiv fix), adresa de email. Dupa caz, poate sa ajute chiar si o prezentare a echipei, a oamenilor cu care clientul va interactiona;
    – Prezenta in Social Media ajuta la construirea increderii. Arata disponibilitatea de a comunica, chiar daca primesti critici;
    – Afisarea pe site a partenerilor cu care lucrezi (curieri, procesatori, parteneri pe alte metode de plata), alte branduri cu care te asociezi;
    – Sectiune FAQ completa, bine documentata;
    – Suport live chat pe site;
    – Inscrierea in Trusted.ro si/sau in ARMO – Asociatia Romana a Magazinelor online http://www.armo.ro;
    – Afisarea pe site a feedback-ului de la clienti este foarte important, note si comentarii acordate produselor de pe site. In cadrul unui studiu GFK, 47% dintre respondenti au declarat ca unul dintre motivele pentru care nu au incredere intr-un site este lipsa feedback-ului de la clienti. Noi oferim magazinelor online un astfel de instrument, Shopping Experience Rank, prin care pot solicita feedback de la cumparatori cu privire la experienta de cumparare si il pot afisa pe site.

    Nu cred ca este nevoie de solutii scumpe pentru a castiga increderea cumparatorilor. Este suficient sa incepi cu o parte sau toti pasii de mai sus si sa oferi produse si servicii de calitate tot timpul.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.