Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Ce vor consumatorii de azi, post-pandemia COVID-19?

Consumatoriii contemporani au la dispozitie mai multe modalitati de a achizitiona un produs, mai multi bani la dispozitie si un set de valori personale pe care se asteapta ca brandurile alese sa le impartaseasca. Clientii au preluat controlul locului, modului si motivului pentru care cumpara ceva, iar retailerii care vin in intampinarea nevoilor acestora au numai de castigat: se estimeaza ca vanzarile cu amanuntul vor creste cu pana la 13,5% in 2021, depasind suma de 4,4 trilioane $, la nivel global, citim pe uschamber.com.

„Clientul are intotdeauna dreptate” s-a transformat in „Clientul e la putere”, iar participantii la recentul webinar „State of Retail and the Consumer” au concluzionat ca lista cu ce isi doreste clientul contemporan include:

  • brand-uri care sa ii impartaseasca valorile – „Oamenii sunt si mai constienti ca inainte de pandemie de inegalitatea economica, sociala si rasiala. Aceste probleme ajung mai mult in atentia oamenilor si devine imperativ ca brandurile sa ia atitudine apropo de ele”, a spus Rachel Bonsignore (Vicepresedinte GfK); „Este esential ca brandurile sa reprezinte mai mult decat o companie care vrea sa faca profit”, a completat Javier Quinones (Presedinte si Chief Sustainability Officer, Ikea SUA); „In aceasta pandemie, una dintre marile lectii pe care le-am invatat a fost ca suntem gardienii comunitarilor in care operam”, a notat Vivek Sankaran (Presedinte si CEO Albertsons Companies), subliniind ca – pe viitor – „clientii se asteapta sa ne comportam ca atare”
  • preturi mici – clientii se asteapta in continuare sa primeasca cea mai buna valoare posibila pentru banii cheltuiti; un sondaj Ernst & Young (efectuat in mai 2021) a descoperit ca 31% dintre consumatori au pus pretul si accesibilitatea pe primul loc in topul prioritatilor legate de shopping, pe locul 2 mentionand sanatatea personala si a familiei
  • sa poata cumpara cum, cand si unde vrea – chiar si dupa redeschiderea magazinelor traditionale, offline, vanzarile pe Internet au ramas la putere, iar compania Sephora a fost uimita cat de mult a vandut online, in 2021 („Oamenii vor accesibilitatea de a achizitiona online, dar se bucura in continuare de experienta vizitelor la magazin”, a spus Jean-Andre Rougeot, Presedinte si CEO SephoraAmerica de Nord si Sud); „Oamenii vor caramizi si click-uri”, a completat Javier Quinones
  • sa se simta binevenit in magazinele fizice – Sephora a incheiat recent un studiu legat de prejudecatile din retail, care a evidentiat faptul ca „in magazinele fizice exista mult rasism”, a dezvaluit Rougeot („In multe cazuri, este vorba despre prejucati inconstiente, dar retailerii trebuie sa fac o schimbare”); Sephora adreseaza aceasta problema cu evenimente destinate sa transforme locatiile fizice intr-un loc in care oricine se simte binevenit, indiferent de culoarea pielii, rasa si orientare sexuala; in plus, compania va diversifica angajatii din magazine si din management si va sprijini afacerile detinute de persoane de culoare, prin programe de tip accelerator

Leave a reply