Ce sistem ERP imi recomandati sa folosesc pentru platforma PrestaShop

Intrebare

Usor, usor afacerea incepe sa creasca si lucrurile incep sa se complice. Incep sa am greutati in pregatirea comenzilor, realizarea facturilor si a AWB-urilor. Pentru ca afacerea sa fie si eficienta am nevoie sa-mi automatizez site-ul.
In acest moment caut sa-mi implementez un sistem ERP pe site. Puteti sa-mi recomandati un program bun si relativ usor de instalat pe o platforma PrestaShop ?
Orice sugestie/recomandare este mai mult decat binevenita.
Multumesc!

Topic deschis 0
Contabilitate & Gestiune Solutii software conexe George gxg 5 ani 19 raspunsuri 896 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 19 )

  1. aceeasi intrbare o am si eu pentru magento!

  2. Provocarea majora este, dupa parerea mea, integrarea ERP-ului cu platforma de comert electronic (fie ca este vorba de Presta Shop, Magento, etc). Si acum exista 2 variante:
    1. cauti un ERP care sa-ti satisfaca nevoile si apoi de ocupi de integrare (si aici decizi cat de mult vrei integrarea – adica doar preiei produsele sau vrei si sincronizarea clientilor, etc)
    2. alegi ERP-ul in functie de ce solutii de integrare exista pe piata (insa aici o sa fii limitat). Pentru Magento stiu ca exista cateva extensii de integrare cu ERP

  3. Pe mine m-ar interesa sa stiu daca exista cineva ce a reusit sa integreze in PrestaShop o solutie ERP sau trebuie sa fac munca de pionierat.

  4. Va multumesc mult pentru timpul acordat problemei mele. Incepand de maine o sa incec sa va contactez pentru mai multe informatii si detalii.

  5. Alexandru sau Dorel puteti sa-mi oferiti un numar de telefon de la firma ce se ocupa de expertaccount.com deoarece am o serie de intrebari si nu as vrea sa plictisesc lumea cu ele.
    Multumesc!

  6. Majoritatea curierilor oferă suport pentru integrare API. Noi de exemplu avem de la urgent curier și funcționează foarte bine. Pe site la ei găsești toate informațiile.

  7. salut Bogdan,

    FOlosesc aplicatia celor de la FanCourier. Din pacate nu am reusit sa implementez solutia de la Urgent si acum implementez si solutia celor de la livrari-online.ro pentru curierul PorumbelulCurier.
    Sper sa reusesc sa integrez solutia ERP de la ExpertAccounts.com precum si solutiea de gestionarea a flotei de la XFleet, si sa-mi fac astfel viata mai usoara.

  8. Vezi ca cei de la Urgent iti ofera si suport. Eu am avut norocul sa dau peste un baiat de treaba si a facut el totul. 🙂
    Te rog sa ma anunti si pe mine rezultatele dupa implementarea solutiei ERP de la ExpertAccounts.com
    In zilele urmatoare sper sa se finalizeze legatura directa dintre programul de contabilitate S2S si site, iar in felul acesta se importa toti clientii si toate comenzile si scap de o gramada de munca.

  9. Salut,
    Din pacate cei de la S2S sunt niste jepcari ordinari. Inainte de cumpararea “modulului” i-am intrebat de 3 ori daca sigur se integreaza in platforma noastra si de fiecare data raspunsul a fost afirmativ. Dupa ce am platit si am discutat cu programatorul am constatat ca acestia mi-au vandut o documentatie generala despre cum se poate face legatura cu orice platforma si nicidecum dedicata pentru PrestaShop (habar nu aveau cum arata platforma PrestaShop), practic mi-am luat o teapa. Un programator stie cum sa faca legatura si fara acea documentatie.
    Acum vin si eu cu o intrebare, la care poate s-a raspuns … cum imi recuperez banii dati? pentru ca ei nu vor sa-i returneze.

  10. Am revenit. Sunt pe ultima suta de metri cu implementarea aplicatiei celor de accountexpert. Pana la testarea propriu-zisa a aplicatiei pot spune ca stau foarte bine pe partea de PR. Comunicare excelenta, disponibilitate maxima si rabdare maxima cu un client dificil cum sunt eu – am 100 de intrebari pe ora:)
    Promit sa va tin la curent cu implementarea si usabilitatea softului.

  11. @adrian

    Eu am implementat aplicatia si acum urc facturile din februarie. Sper sa fie online in doua saptamani.
    Ce versiune de presta folosesti?

  12. Trebuie sa urci toate facturile manual?

  13. @bogdan, urc facturile din ultima luna, cele preluate prin site prin API, si manual cele date clientilor offline (eu fac distributie de mobila) .
    Trebuie sa recunosc ca diferenta dintre api si manual este uriasa, factura prin API realizanduse in cateva secunde.
    Trebuie sa felicit echipa ExpertAccounts pentru profesionalism, multumiri speciale lui Alexandru Ghizdavet, pentru efortul depus in implementarea datelor, tinand o legatura constanta cu firma mea de contabilitate, pentru sambetele si serile pierdute cu datele mele.
    Va recomand sa incercati solutia lor, deoarece este buna si foarte convenabila.
    PS. Daca doriti o perioada extinsa de trial contactati-ma pentru a va da un cod promotional.

  14. Revin cu feedback-ul. Am renuntat la solutia ExpertAccounts din mai multe motive:
    * Se pare ca solutia devine prea scumpa pentru nevoile mele. Pentru operarea in conditii optime trebuie sa scoti aproximatix 2000 lei anual.
    * Plecarea lui Dorel Puchianu din echipa a lasat un mare gol la departamentul comunicare.
    *Cei de la firma de contabilitate nu au fost foarte incantati de program. Pentru a trece de la Ciel la ExpertAccount au cerut 300 euro in plus pe luna, deoarece doreau sa mearga in paralel cu ambele programe de contabilitate.
    Din pacate toata aventura cu expertaccounts ma costat in jur de 10.000 lei.

  15. Stimate departament de marketing,

    Sa facem socoteala:
    Abonament anual 1.22 lei x360 zile = 440 lei + Tva /post
    Daca tinem cont ca serviciul meu de contabilitate este externalizat, implica cumpararea a inca unui utilizator, deci inca 440 lei
    Catalog articole: 490 lei + Tva
    Ca sa poti face dropshiping iti trebuie neaparat modulul de Gestionare avize si proforme – 590 lei + Tva
    Total: 1860 lei + TVA = 2306 lei.
    De aceste doua module m-am lovit eu de ele lucrand foarte putin live.
    Banuiesc ca daca as mai fi lucrat mai mult timp in sistem as as fi gasit necesitatea a mai multor module pentru a-mi usura munca.
    Sigur contabila mi-ar fi cerut si modulul de Mijloace fixe(290 lei +Tva).

    Dupa cum vedeti costurile anuale depasesc 2000 lei. Nu spun ca pretul este mare, deoarece ERP-urile sunt scumpe in general dar eu in acest moment nu imi pot permite sa lucrez cu el.

    La nivel de integrare daca nu ai un programator foarte bun trebuie sa scoti din buzunar 500 euro (atat mi-a cerut un programator recomandat de expertAccounts)
    Nu mai pun la socoteala munca si oamenii blocati in acest proiect.
    Contabila a fost reticienta la schimbarea sistemului de contabilitate, dar a fost intr-un final de acord sa incerce programul. Conditia a fost sa lucreze in paralel cu Ciel-ul. Cost suplimentar 300 euro+ Tva.

    Ciel-ul este un program greoi ce are multe lipsuri. Am reusit in schimb sa fac importul vanzarilor din Saga in Ciel, lucru ce mi-a scazut costul serviciilor de contabilitate cu 100 euro+ tva.
    La nivel de comunicare consideri ca sunteti deficitari. In afara de Dorel, ce intradevar a fost un bun ambasador al softului, in rest liniste.
    V-am facut o propunere: sa platesc zile si sa am cati utilizatori doresc. Pentru fiecare intrare sa se scada o zi. Pentru a nu plati mai multe conturi. Din pacate nu se poate.
    Repet nu spun ca programul dvs. nu e bun ci doar ca eu nu mi-l permit. Pentru nivelul meu de afacere (40 de comenzi pe zi- cos mediu de 500 lei/cos) nu este inca pregatit pentru ERP-ul dvs.

    Va doresc succes in continuare!
    Cu stima,
    George Dobritoiu

  16. Salut,

    Alexandru Reiszner – ne poti comunica si niste costuri?
    Totodata cum functioneaza relatia cu acesta firma? Te ajuta cu implementarea etc.

    Merci

  17. Buna ziua,
    Am achizitionat recent modulul Connector for retail ERP Expertaccounts. Cum am putea lua legatura cu dumneavoastra pentru a lamuri unele aspecte de implementare? Nu reusim sa legam gestiunea amanunt de site (Prestashop).
    Multumesc anticipat.

  18. Incearca si solutia de la Senior Software. Se integreaza nativ cu Presta. Ai aici si 2 super exemple de portaluri in Presta care opereaza integrat cu SeniorERP

    1. http://www.ITDepot.ro
    2. http://www.PictorShop.ro

  19. Salutare! Un sistem de gestiune ERP nu ar trebui ales dupa magazinul online, ci doar dupa nevoile de business. Va puteti alege orice ERP atat timp cat se poate face sincronizare de informatie intre magazin online si ERP. Pentru aceasta sincronizare, platforma FamShop dezvoltata de FamDev Software rezolva problemele de sincronizare intre magazin online si sistem de gestiune. Avem integrari cu toate platformele de e-commerce open-source, 2 platforme custom si 7 ERP-uri din Romania. Mai multe detalii aici http://www.famdev.ro/ro/famshop/

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.