Răspunsuri ( 2 )

    0
    2012-09-26T16:35:07+03:00

    Pe scurt social media este un canal de comunicare ce inglobeaza toate retelele de socializare. Acest canal de comunicare se poate plia pe un tip de business sau nu.
    Sa spunem ca am o afacere care se adreseaza mecanicilor auto si as vrea sa vad unde ii gasesc pe oamenii astia pentru a genera awarness.
    Intru pe https://www.facebook.com/ads/manage/adscreator/ si simulez un anunt.
    Selectez Romania, barbati cu varsta intre 25 si 55 de ani ce au ca interese „car repair” si „automotive industry” si observ ca as avea o audienta de 2980 oameni.
    De aici trag concluzia ca nu prea ma intereseaza sa activez pe Facebook ACUM deoarece nu prea am cui sa ii comunic.

    2,980 people
    who live in Romania
    between the ages of 25 and 55 inclusive
    who are male
    who like #Automotive industry or #car repair

    In schimb daca as fi un antreprenor ce se adreseaza sa spunem pietei de jocuri lucrurile ar sta cu totul altfel si ar trebui sa comunic pe Facebook pentru ca acolo am audienta.

    182,520 people
    who live in Romania
    between the ages of 16 and 60 inclusive
    who like #Xbox, #PlayStation 3, #PC game or #video games

    Same pentru Twitter, Linkedin, YouTube, etc.

  1. In cazul magazinelor online social media reprezinta canalul de comunicare si „imprietenire” cu clientii. Putem spune ca totul incepe de la blog, unde primesti primele comentarii la articolele tale, la care poti sa si raspunzi 🙂

    Studiile noastre concrete asupra magazinelor din portofoliu au arata ca social media poate da o rata de conversie mai mare, iar cei care te cunosc sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult in magazinul tau, comparativ cu cei care vin din google de exemplu.

    Orice canal de social media alegi, e foarte important ca SA COMUNICI, nu doar sa promovezi link-uri cu oferte si produse puse la vanzare.

    Comunicand constant fanii tai se simt mai importanti, vad ca-ti pasa de ei, ca sti ce apare nou in domeniul tau, ca-ti pasa de parerile lor.

Lasă un răspuns

Browse