Ce criterii trebuie sa primeze cand alegem un program de contabilitate?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Buna. As vrea sa stiu ce este mai important in privinta acestor softuri de contabilitate? Daca are toate functiile si modulele, daca este actualizat in timp real? Cat de bine sunt ele pregatite sa le folosim la un magazin online?

Deschis 0
Contabilitate & Gestiune coco florin 9 ani 2 raspuns 1966 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. Florin,
    Incerc sa iti dau un raspuns cat se poate de obiectiv, dupa care iti voi recomanda, desigur sa incerci gratuit Smart Bill.

    Partea obiectiva:
    – alege Cloud, aici e viitorul, nu te compromite cu softuri invechite ce merg prin VPN si au un modul prin care poti lega in mod chinuit magazinul la softul desktop; vei plati cu multi bani si nervi aici, iar in softurile din aceasta nisa ramai locked-in pentru ca e foarte anevoios sa te muti
    – conta in Cloud, nu prea exista, nu la modul in care sa spui: acesta e un soft de succes, care are deja ceva istoric si in care pot avea incredere
    – cel mai probabil tu ai nevoie de un soft de gestiune + facturare, care sa se poata conecta cu magazinul online si care sa aiba export inspre softul de contabilitate al firmei de conta; nici aici oferta nu este abundenta, daca vorbim de programe pe care sa te poti baza
    – atentie la Cloud, unele softuri au brese grosolane de securitate, pentru ca, realist vorbind, e ff greu sa-ti permiti infrastructura de top si ingineri cu know-how solid cand vinzi intr-o piata mica la preturi mici;
    – alege furnizorul cu cap, nu iti pune date atat de delicate intr-un soft creat de o firma cu o cifra de afaceri cat salariul a 2 programatori pe 1 an pentru ca e prea riscant si nu e domeniul in care sa iti asumi riscuri cand poti sa nu; daca vei vrea neaparat o astfel de solutie, alege desktop
    – suportul de calitate e „mut have”; ai putea sa te gandesti ca nu vei avea nevoie, iti spun din experienta de 9 ani ca, daca ai cat de cat activitate vei avea nevoie si de suport si acolo se vad si mai tare costurile ascunse ale solutiilor low cost
    – ideal ar fi sa functioneze si de pe mobil

    Legat de a avea facilitatile de care ai nevoie, e musai sa poti incerca gratuit, iar de actualizari, nici nu se pune problema. Pentru nimic sa nu alegi ceva free, nu e locul unde sa te uiti la cativa euro.

    Partea subiectiva, care din unghiul meu e de asemenea obiectiva: incearca gratuit Smart Bill Gestiune Cloud, cel mai probabil este cea mai buna alegere pentru nevoile tale:
    https://cloud.smartbill.ro/inregistrare-cont/gestiune/
    Se poate conecta la magazine online prin API, iar pentru WooCommerce, Magento, PrestaShop si imediat si Open Cart am dezvoltat pluginuri care realizeaza aceasta conexiune.
    Avem in lucru si exportul pentru conta.
    Urmeaza sa mai investim cam 1.5 milioane de euro in produs, deci in curand va face tot mai multe, inclusiv facilitati care nu exista nici in softurile din State.

    Pentru orice, scrie-mi, imi face placere sa discut cu antreprenori!

    Mircea Capatina
    Cofondator Smart Bill
    mircea.capatina@smartbill.ro

    0
    2016-07-05T15:17:38+03:00

    Din experienta personala pot sa iti spun ca este absolut negesar sa fie la zi cu modificarile legislative. Fie ca esti contabil, antreprenor sau simplu angajat ai nevoie de un software pe care te poti baza. Avand un SRL-D m-am lovit de tot felul de modificari legislative.

    In plus, ai nevoie de un program care poate lucra atat in lei, cat si in valuta (daca specificul firmei tale este de asemenea natura). Eu folosesc CIEL Conta V7 si sunt multumita de el. Am acces la departamentul de asistenta tehnica ori de cate ori am nevoie si interfata este user-friendly, nu ma pierd printre meniuri.

Lasă un răspuns

Browse