Raspunsuri ( 2 )

  1. Exista mai multe tehnici de optimizare a converisiilor, si una din ele este studiul funnel-ului in Google Analytics sau analiza ratei de conversie pe surse de rafic in acelasi software.

    Acest tip de tehnica este ieftina si nu implica decat niste analize destul de simple si poate fi facuta cel putin 1 data pe luna daca nu chiar mai des. Bugetul alocat este probabil salariul pentru un web analist.

    In momentul in care exista conversii exista intotdeauna si loc de imbunatatire a ratei de conversie.

    O alta tehnica este cea a imbunatatirii uzabilitatii site-ului care insa e bine sa fie facuta de experti sau de clienti. In al doilea caz costa putin mai mult pentru ca trebuie organizat acea sesiune de user testing pe usability si nu este la indemana oricui.

    Iarasi aduc in discutie costul shimbarilor vis-a-vis de venitul generat de acestea. Daca reusiti sa faceti o schimbare suficient de buna pe site care sa genereze o crestere substantiala de comenzi atunci merita sa faceti absolut orice care costa mai putin decat incasati. Altfel veti cheltui sume pe care mai bine le-ati directiona catre marketing, de exemplu.

  2. Important este si cand incepi sa faci aceasta optimizare de conversii.

    Rezultate interesante asupra acestui timp de optimizare se vad clar atunci cand ai un numar mare de conversii in magazinul tau.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.