Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Carrefour a investit intr-un start-up de mancare online

Grupul Carrefour a cumparat 60% dintre actiunile Dejbox, un start-up francez care livreaza mancare gatita la birou, dorindu-si sa-si extinda afacerile (si, in consecinta, veniturile) locale si in domeniul livrarii de mancare online, aflat in continua crestere, informeaza businesswire.com

Compania Dejbox a avut venituri estimate la 20 milioane € in 2019 si este un pionier in domeniul livrarii de mancare gatita la birou: fondata in 2015, de catre antreprenorii Adrien Verhack si Vincent Dupied, Dejbox este o „cantina online”, care ofera mancaruri cu un cost cuprins intre 5,90 si 8,90 € si livrare gratuita la birou. Dejbox are o interfata online si mobile intuitiva, se adreseaza unui numar de 10 milioane de angajati urbani si livreaza 400.000 de mese lunar in zona oraselor Paris, Bordeaux, Grenoble, Lille, Lyon si Nantes. Dezvoltarea Dejbox a fost bazata si pe cei peste 300 de angajati proprii (dintre care 140 de bucatari si livratori).

Cumpararea de catre Carrefour Group va inseamna o extindere rapida a Dejbox in Franta, posibila mutare si pe alte piete straine si dezvoltarea serviciilor B2B (permite companiilor sa plateasca partial/total costul pranzului angajatilor prin transferul de fonduri in contul online Dejbox al acestora).

„Aceasta achizitie, care reflecta dorinta Carrefour de a deveni liderul e-commerce al livrarii de alimente, este una strategica. Ne va da sansa de a ne extinde baza de clienti, pentru a include angajatii  companiilor medii, mici si micro si de a investi in segmentul in plina dezvoltare de food delivery, printr-o oferta calitativa si accesibila ca pret”, a transmis Amelie Oudea-Castera (Executive Director Customers, Services and Digital Transformation la Carrefour).

„Am luat decizia strategica de a ne uni fortele cu Carrefour deoarece credem cu tarie ca este cel mai bun partener posibil pentru a ne ajuta sa sa indeplinim planurile ambitioase de dezvoltare ale Dejbox si sa oferim cat mai multor oameni posibil o alternativa online, accesibila ca pret, sustenabila si gustoasa la un sandvis sau o mancare gatita acasa”, au completat Adrien Verhack si Vincent Dupied (Co-fondatorii Dejbox).

Leave a reply