raspunsuri ( 1 )

  1. Nu exista un numar ideal pentru pasii unei comenzi. Pot sa fie 3 pasi, 5 pasi, sau sa faceti comanda dintr-un sigur pas. Ce trebuie sa aveti grija este ca acestia sa fie bine evidentiati si clari. In orice moment userul trebuie sa stie unde se afla, cati pasi mai are pana la capat si cat i-ar lua sa duca procesul de comanda la bun sfarsit.

    Ce ar trebui sa aveti grija pe langa numarul de pasi alocat procesului de comanda, este ca pe parcursul acestuia sa aveti mesaje de calmare si de reducere a anxietatii clientului (testimoniale, marrci de incredere, telefoane pt live support, politica de retur si de granatie etc).

    Ar fi bine sa nu mai existe, grafic vorbind, elemente cu legatura puternica catre partea de magazin online – folosirea cosului prescurtat, fara coloane cu categoriile sau promotii inutile, astfel incat scopul acestui funnel sa fie clar: acela de a ghida clientul catre pasul final, de finalizare a comenzii.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.